خواص کرم شب و روز لاکچری کوین در کنار هم

خرید کرم روز و شب لاکچری کوین و استفاده از آن ها موجب رفع چروک، سفت شدن پوست، روشن کنندگی پوست، لایه برداری ، کلاژن سازی ، لیفت طبیعی ، پاکسازی ، بهبود و پیشگیری منافذ باز ، مرطوب کنندگی ، ضد آفتاب و… میشود. این کرم تمام خواص را یکجا به شما هدیه میدهد

خواص کرم شب و روز لاکچری کوین در کنار هم

اهمیت استفاده از کرم روز و شب

به مرور زمان و معمولا پس از دوره سنی 25 الی 30 سال همچنان در طول روند افزایش سن؛ پوست صورت و بدن دچار تغییر می شوند، که در زیبایی و شادابی پوست موثر است. همانطور که در ادامه مطلب اشاره شد، در کنار این روند طبیعی، برخی از عوامل دیگری نیز وجود دارند که می توانند برروی پوست اثر منفی بگذارند.

بطور کلی این عوامل عبارتند از:

آب و هوای بد

شرایط خاص همچون بیماری ها و عوارض دارویی

استرس های شدید

آسیب های ناشی از اشعه های مضر آفتاب

اسکار و جای زخم ناشی از خراشیدگی ها و آسیب های فیزیکی پوست

سردی و خشکی هوا

گرد و غبار، آلودگی جوی

استفاده کنترل نشده لوازم آرایشی (بخصوص استفاده از لوازم آرایشی برند نامعتبر و آسیب زننده)

سبک زندگی غلط و تغذیه مضر

مصرف دخانیات

مصرف مشروبات و سایر نوشیدنی های الکلی

و …

تمام این موارد، عواملی هستند که در طی زندگی می توانند بر شادابی پوست تاثیر بگذارند و زیبایی آنرا تحت تاثیرقرار دهند.بطورکلی، اوج طراوت پوست در 25 سالگی بوده و پس از آن روند تولید کلاژن کاهش پیدا می کند، که به مرور چین و چروک های متعدد روی پوست نمایان می شود. در کنار این روند طبیعی ناشی از افزایش سن، وجود عوامل مضر و همچنین نداشتن روتین مراقبتی؛ روند پیری سرعت پیدا میکند و شاهد چین و چروک بیشتر خواهیم بود.

داشتن یک رویتن مراقبتی پوست برای مقابله با عوامل مضر و آسیب زننده و استفاده از محصولات بهداشتی و بهبود دهنده، از اصلی ترین راه های پیشگیری از پیری زودرس و در نهایت حفظ شادابی، طراوت، زیبایی پوست و چهره خواهد بود.یکی از اصلی ترین این محصولات، کرم روز و شب می باشد؛ که در تمام ساعات شبانه روز مراقب پوست شما باشد که از پوست شما در مقابل عوامل مضر و آسیب زننده محافظت کند کرم پودر لاکچری کوین در ترکیبات آن پرایمر هم وجود دارد که برای پوشش بهتر عالیست. به همین علت محبوبیت زیادی دارد و تا به امروز ناراضی نداشته است.بافت این کرم پودر کاملا متفاوت با کرم پودر هایی است که تا به امروز استفاده داشته اید. کاملا سبک، بدون ایجاد احساس چربی روی پوست قرار می گیرد و ظاهری طبیعی دارد.

از این نظر برای استفاده روزانه مناسب است و از طرفی هم بخاطر کاوری که دارد پوست را یکدست و انتخابی فوق العاده برای مهمانی و مجالس است.به طور کلی برای همه نوع پوست مناسب است و دارای پد مخصوص می باشد. با استفاده از پد راحت میتوانید کرم را روی پوست پخش و آرایش حرفه ای داشته باشید.این کرم دارای spf25 است، که از پوست در برابر اشعه خورشید محافظت می کند و جایگزینی برای ضد آفتاب می باشد.

کرم پودر لاکچری کوین حاوی ویتامین E است که باعث حفظ رطوبت پوست می شود و از خشک و ترک خوردن کرم پودر بر روی پوست جلوگیری می کند.ویژگی ضد آب بودن کرم پودر لاکچری کوین باعث بالا رفتن قیمت کرمپودر لاکچری کوین می شود و اگر جزء افرادی هستید که صورتتان زیاد عرق می کند یا زیاد با آب سروکار دارید این ویژگی را در نظر بگیرید.

خواص کرم شب لاکچری کوین

کرم شب لاکچری کوین دارای ترکیباتی است که پوست را به طور کامل نرم و بازسازی میکند و به دلیل وجود کیوتن و ویتامین E موجود در جوانسازی و شادابی و همچنین درخشان شدن پوست و جلوگیری از کک و مک پیری زودرس تاثیر بسزایی دارد.این کرم باعث افزایش استحکام پوست شده و با سفت کردن پوست نشاط جوانی آن را حفظ می کند.برخی ترکیبات این کرم می تواند در درمان جوشهای سرسفید و سرسیاه و گرفتگی منافذ موثر باشد.

تاثیر کرم شب لاکچری کوین چگونه است ؟

کرم شب لاکچری کوین دارای ترکیباتی است که پوست را به طور کامل نرم و بازسازی میکند و به دلیل وجود کیوتن و ویتامین E موجود در جوانسازی و شادابی و همچنین درخشان شدن پوست و جلوگیری از کک و مک پیری زودرس تاثیر بسزایی دارد. این کرم باعث افزایش استحکام پوست شده و با سفت کردن پوست نشاط جوانی آن را حفظ می کند.  برخی ترکیبات این کرم می تواند در درمان جوشهای سرسفید و سرسیاه و گرفتگی منافذ موثر باشد.

عملکرد اصلی کرم روز لاکچری کوین آبرسانی است.کرم روز لاکچری کوین فرانسه آب را در پوست حفظ کرده و ظاهری نرم و لطیف به پوست شما می بخشد. استفاده از کرم روز باعث آبرسانی و تغذیه پوست می شود تا از احساس گرفتگی و ناراحتی جلوگیری کند. کرم های روز با ایجاد یک محافظ محافظ واقعی در برابر حمله خارجی ، از پوست شما در برابر حمله به لایه هیدرولیپیدی آن محافظت می کنند.

کرم روز لاکچری کوین چیست؟ نحوه انتخاب و استفاده از کرم روز

کرم روز لاکچری کوین  با فرمولی منحصر به فرد شکل گرفته از مواد اولیه ای با بالاترین کیفیت می باشد.از بین برنده چروک های سطحی پوست، تقویت کننده و تغذیه کننده پوست، نرم کننده پوست، آبرسانی به پوست، روشن کننده پوست ،لیفتینگ

تاثیر کرم روز و شب لاکچری کوین در کنار هم

با توجه به اینکه کرم شب و روز لاکچری کوین هرکدام خواص خاص خودشان را دارند اما استفاده متوالی این دو کرم درکنار هم باعث از بین رفتن لک و تیرگی صورت میشود. استفاده از این دو کرم موجب سفت شدن پوست صورت و رفع چروک و افتادگی صورت میشود.جوش صورت و وجود منافذ باز روی پوست میتواند بسیار ازار دهنده باشد. شما با مصرف کرم شب و روز لاکچری کوین به طور کلی این مشکل را درمان می کنید.

قیمت کرم شب لاکچری کوین در فروشگاه بیز استار

کرم لاکچری کوین با دارا بودن بهترین کیفیت در فروشگاه بیز استاربرای مصرف کنندگان محترم با مناسب ترین قیمت ارایه می شود.گروهی از افراد وجود دارند که از اعتماد مردم عزیز سوءاستفاده می کنند و محصولات فیک و بدل برای مشتری ارسال می کنند که متاسفانه باعث ایجادتاثیرات منفی روی پوست می شود.فروشگاه بیز استار با داشتن نمایندگی مستقیم جدا از ارسال محصولات لاکچری کوین اصل و با کیفیت، مناسب ترین قیمت را نیز ارایه می دهد.

فروشگاه بیز استار یکی از فروشگاه های آنلاین معتبر است که محصولات زیبایی و بهداشتی متنوعی از جمله انواع سرم های لاکچری کوین را به فروش می رساند. در ادامه به معرفی برخی از محصولات لاکچری کوین در این فروشگاه می پردازیم:

سرم لایتنینگ وایت: این سرم حاوی ترکیباتی همچون ویتامین C و E، آلفا آربوتین، آلویه ورا و گلیکولیک اسید است که بهبود روشنایی و تقویت لایه های پوست کمک می کند.

سرم چشم لاکچری کوین: این سرم حاوی ترکیباتی همچون پپتید های آرژیرلین، هیالورونیک اسید، ویتامین K و روغن های طبیعی است که به بهبود پوست های حساس و پوف زیر چشم کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خواص کرم شب و روز لاکچری کوین در کنار هم" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خواص کرم شب و روز لاکچری کوین در کنار هم"، کلیک کنید.