بوی عطر تنت حامد همایون

حامد همایون متولد 19 بهمن 1361 در شیراز ، خواننده و آهنگساز استفارغ التحصیل فوق لیسانس مهندسی آبیاری زه کشی از دانشگاه سراسری شیراز است که از نواختن پیانو شروع کرد و در 6 ماه با 200 کنسرت رکوردار گینس ! استسید حامد محمودزاده با نام هنری «حامد همایون» در شهر شیراز از مادری معلم و پدری کارمند بانک ملی به دنیا آمد و دو برادر و یک خواهر هم داردبرادر بزرگ اش ساکن آمریکاست و برادر بعد از ایشان هم یکی از نابغه های ریاضی می باشد که در موسسه های معتبری تدریس می کند

بوی عطر تنت حامد همایون

صدای ارثی

من از موقعی که یادم هست می خواندم و از همان کودکی عاشق موسیقی بودم

اینکه چرا این اتفاق افتاد را دقیق نمی دانم ولی فکر می کنم بخش مهم آن ارثی است چون هم پدرم می خواندند هم برادرانم و خواهرم صدای خوبی دارند خاطرم نیست که دقیقا کی بود ، من چون درس می دادم خواستم چیزی بخوانم که یک اتود برای شاگردهایم داشته باشم. ادکلن لا ویتا بلا ساعتهای زیادی ماندگاری دارد.

حدود سال 88 – 1387 اولین قطعات را منتشر کردم ، کارهای دیگری هم که کردم به نوعی مانور آوازی بود

ورود به موسسه ترانه شرقی

از طریق اینستاگرام با سامان امامی (تهیه کننده موسیقی) آشنا شدم و شماره رد و بدل کردیم و تصمیم گرفتیم با هم همکاری کنیم

من درحالی به سامان امامی اعتماد کردم و به تهران آمدم که در شیراز معاون مجری سد در آب منطقه ای استان فارس بودم و هنرجویان زیادی داشتم

کلا استعفا دادم و به تهرام آمدم و از طریق سامان با آقای محسن رجب پور ، مدیرعامل موسسه ترانه شرقی در تهران آشنا شدم و قرارداد همکاری بستیم

حامد همایون شیرازی ست. سال ها در آنجا در خوانده و درس داده. در بیوگرافی حامد همایون در همین صفحه می بینید که چقدر برای رسیدن به آنچه اکنون هست زحمت کشیده او عاشق موسیقی است و صحبت کردن با اون جذاب و لذتبخش است. پسری مهربان و با شخصیت و تحصیل کرده از خانواده ای که داشتن فوق لیسانس حداقل برای باسوادی است!

حامد همایون خواننده موسیقی پاپ ایرانی، قبلا با نام حامد محمودزاده فعالیت داشته و چند آهنگ با نام قبلی خود دارد. همایون به تازگی به شهرت فراوانی رسیده است. وی آثار زیبایی را در محیط وب از خود عرضه کرده است که با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو شده است.

فعالیت هنری حامد همایون

حامد همایون نخستین کنسرت خود را به نفع کودکان سرطانی در موسسه محک برگزار کرد. او که آثارش در سال 1395 با استقبال مخاطبان مواجه شده آهنگ برنامه صبحگاهی شبکه اول به نام فرمول 1 را اجرا کرده است. همایون در آغاز توسط پروژه استعدادهای موسیقی ایران موسسه ترانه شرقی معرفی شد.

نخستین حضور همایون در تلویزیون در ویژه برنامهٔ شب یلدای سال 1395 بود که او به طور زنده از برج میلاد برای ویژه برنامهٔ شبکه پنج برنامه اجرا کرد.

هم چنین اولین آلبوم رسمی او به اسم دوباره عشق 23 دی 1395 منتشر شد.

حامد همایون در مصاحبه با روزنامه جام جم در دی 95 گفته است «بیشتر ترانه ها در کشور ما حس غم را منتقل می کنند و از ناله و خیانت و سیاهی می گویند. ما تصمیم گرفتیم سردمدار ترانه های شاد و مثبت باشیم.» ماسک مو ویتابلا 150 میل با عصاره توت فرنگی برای موهای خشک قابل استفاده است.

این خواننده در نخستین اجرای رسمی خود در تهران در سی و دومین جشنواره فجر در نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفت.

حامد همایون خواننده جوان ایران این روزها در اوج شهرت خود به سر می برد و در هر کوچه و خیابان و خانه آهنگ های حامد همایون شنیده می شود. این خواننده موسیقی پاپ ایران که به قول خود از بچگی علاقه بسیاری به خوانندگی و موسیقی داشته است این روزها با صدای خاص خود همه را جذب کرده است.

حامد همایون درباره ورودش به دنیای موسیقی می گوید:

«من از موقعی که یادم هست می خواندم و از همان کودکی عاشق موسیقی بودم. اینکه چرا این اتفاق افتاد را دقیق نمی دانم ولی فکر می کنم بخش مهم آن ارثی است چون هم پدرم صدا دارند و می خواندند و هم برادران و خواهرم صدای خوبی دارند.»

من در مدرسه همیشه جزو شاگردهای خوب و تقریبا همیشه شاگرد اول بودم. حتی در دبیرستان هم در دبیرستانی درس خواندم که بهترین دبیرستان بود. یعنی این دبیرستان ورودی داشت و شاید بیشتر از 15 نفر نمی گرفت و من ورودی را قبول شدم و رفتم. درسم همیشه خوب بود و خانوادگی از لحاظ تحصیل خوب هستیم. برادر بزرگم آمریکا است و برادر بعد از ایشان هم یکی از نابغه های ریاضی است و همین الان در موسسه های معتبر درس می دهد. من هم درسم خوب بود اما یک چیزی همیشه مرا به سمت موسیقی می کشاند. یک چیز عجیب و غریب. هر جایی هم که می خواستم به سمت دیگری بروم باز برمی گشتم به سمت موسیقی.»

متن آهنگ حس عاشقی حامد همایون

بوی عطرت منو دیوونه کرده حس عاشقی تو قلبم لونه کرده
شونه به شونه توی خیابون باز مرور میشه همه خاطره هامون
چشمای نازت صورت ماهت دلمو برده اون طرز نگاهت
خنده هات خواب یه شهرو بهم زد با تو میشه کل دنیارو قدم زد
حسی که داشتی تو قلب من کاشتی از تو ممنونم که اینجوری دوسم داشتی
تو شدی جونم ای مهربونم من جهانم رو به لبخند تو مدیونم
حسی که داشتی تو قلب من کاشتی از تو ممنونم که اینجوری دوسم داشتی
تو شدی جونم ای مهربونم من تمام زندگیمو به تو مدیونم

با تو هر لحظه آرامش محضه زندگی بی تو واسم پوچه نمی ارزه
تو فقط بگو بخند دور تو میگردم آخ کنار تو چقدر دیوونگی کردم
حسی که بین من و تو اتفاق افتاد زندگیم بی تو فلج بود با تو راه افتاد
من هوامو از نفس های تو میگیرم دستمو عشقم بگیر من بی تو میمیرم
حسی که داشتی تو قلب من کاشتی از تو ممنونم که اینجوری دوسم داشتی
تو شدی جونم ای مهربونم من جهانم رو به لبخند تو مدیونم
حسی که داشتی تو قلب من کاشتی از تو ممنونم که اینجوری دوسم داشتی
تو شدی جونم ای مهربونم من تمام زندگیمو به تو مدیونم

اولین کارنامه کاری حامد همایون

همایون نخستین کنسرت خود را به نفع کودکان سرطانی در موسسه محک برگزار کرد. او که آثارش در سال 1395 با استقبال مخاطبان مواجه شد آهنگ برنامه صبحگاهی شبکه اول به نام فرمول 1 را اجرا کرده است. همایون در آغاز توسط پروژه استعدادهای موسیقی ایران موسسه “ترانه شرقی” معرفی شد. ازخواص ضد آفتاب ویتابلا میتوان گفت که برای جلوگیری ازپیری پوست عالی می باشد

نخستین حضور همایون در تلویزیون در ویژه برنامه شب یلدای سال 1395 بود که او به طور زنده از برج میلاد برای ویژه برنامه شبکه پنج برنامه اجرا کرد و همچنین اولین آلبوم رسمی او به اسم دوباره عشق 23 دی 1395 منتشر شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بوی عطر تنت حامد همایون" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بوی عطر تنت حامد همایون"، کلیک کنید.