معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور

یزدان پناه اعلام کرد؛

معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون کارکنان و اعضای هییت علمی منطقه یک کشور را در بخش انفرادی و تیمی اعلام کرد.

محمد یزدان پناه مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری جیرو اعلام کرد که مسابقات تنیس روی میز کارکنان و اعضای هییت علمی قهرمانی منطقه یک کشور(استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.

به گفته وی، این دوره از مسابقات که به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با حضور واحدهای بوشهر، یاسوج، ارسنجان، فیروزآباد، سپیدان، فسا، آباده و شیراز در سالن ورزشی پردیس دانشگاه آزاد شیراز برگزار شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس عنوان کرد: پس از انجام بازی های  دوره ای و انفرادی در مسابقات انفرادی علی کلینی از واحد شیراز اول شد، مجیدعباسی زاده از واحد ارسنجان به ذرتبه دومی رسید و امید موسایی از واحد شیراز و مجتبی عسکری از واحد فیروزآباد هم به طور مشترک به عنوان سومی دست پیدا کرد.

یزدان پناه بیان کرد: درمسابقات تیمی هم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به عنوان قهرمانی رسید، واحد ارسنجان دوم شد و واحدهای آباده و فسا به طور مشترک عناوین سومی را به دست آوردند و سرپرست فنی این دوره ازمسابقات هم علی کلینی بود.

وی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در واحد تبریز برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در بخش دیگری از گفت وگو با خبرنگار جیرو با اشاره به نتایج مسابقات بدمینتون کارکنان و اعضای هییت علمی برادر منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در مسابقات انفرادی ولی نوذری از واحد ارسنجان اول شد، قباد حسن پور از واحد مرودشت دوم شد و محمد عسکری از واحد فسا و علیرضا رضایی از واحد ارسنجان به طور مشترک سوم شدند.

یزدان پناه همچنین نتایج بازی های تیمی مسابقات بدمینتون را چنین برشمرد: در مسابقات تیمی واحد ارسنجان عنوان نخست را به دست آورد، واحد مرودشت به رتبه دومی رسید و واحدهای فسا و شیراز هم به طور مشترک سوم شدند. سرپرست فنی این دوره ازمسابقات بدمینتون برادران منطقه یک برعهده قباد حسن پور بود.

وی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در واحد سپیدان برگزار می شود، اعزام می شوند.

معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور"، کلیک کنید.