برسی دوربین کانن Canon Powershot G7X Mark III

دوربین Canon Powershot G7X Mark II

برسی دوربین کانن Canon Powershot G7X Mark III

Canon PowerShot G7X Mark III یک دوربین کامپکت و پیشرفته است که برای عکاسان حرفه ای و تولیدکنندگان محتوای علاقه مند مناسب است. این دوربین با سنسور بزرگ 1 اینچی لنز با کیفیت و قابلیت فیلم برداری حرفه ای جاذبه ای قدرتمند در دنیای عکاسی است.

در اوایل سال 2016 کانن Canon Powershot G7X Mark II از سری کامپکت 1 اینچی را معرفی کرد که نسخه پیشرفته تری از Canon Powershot G7X است.

ویژگی های اصلی دوربین Canon Powershot G7 X Mark II

سنسور 1 اینچی CMOS با وضوح 20 مگاپیکسل و پردازشگر تصویر DIGIC 7

لنز 24-100 میلی متری معادل با دیافراگم F1.8-2.8 و زوم 4.2x

روی حلقه کنترل اطراف لنز کلیک کنید تا حرکت صاف یا پلکانی لنز را تنظیم کنید

صفحه نمایش 3 اینچی با وضوح 1.04 میلیون پیکسل با قابلیت بالا و پایین رفتن

پیچ دوار جداگانه برای کنترل دوز

فیلمبرداری Full HD با سرعت 60 فریم در ثانیه و عملکرد Time Laps

محدوده حساسیت ISO 125-1280 قابل ارتقا تا 25600

عکاسی پیاپی با سرعت 8 فریم در ثانیه با فرمت Row

صفحه نمایش 3 اینچی با 1.04 میلیون پیکسل

قابلیت WiFi و NFC با دکمه WiFi مجزا

سنسور دوربین Canon G7X Mark III

دوربین جدید Canon Powershot G7 X Mark II دارای سنسور CMOS 1 اینچی با رزولوشن 20 مگاپیکسل است و در زمینه پردازش تصویر ارتقاء چشمگیری پیدا کرده است و از ترکیب این سنسور و DIGIC 7 استفاده می کند پردازشگر تصویر در کنار هم باعث کاهش قابل توجه نویز تصویر و بهبود کیفیت عکس حتی در شرایط کم نور شده است.را

از نظر ظاهری اگرچه ظاهر کلی دوربین Canon Powershot G7 X Mark II شباهت های زیادی با مدل قبلی دارد اما یک سری تغییرات جزئی در بدنه و طراحی این دوربین به کار رفته است. از جمله این تغییرات کوچک می توان به وجود یک دستگیره کوچک در جلوی دوربین اشاره کرد که کار با دوربین را راحت تر می کند. دومین تغییر در قسمت جلویی بدنه دوربین طراحی مجدد حلقه کنترل جلو است که اکنون به عکاس اجازه می دهد تا چرخش صاف یا پله ای را از طریق سوئیچی که در ناحیه ساعت چهار لنز قرار دارد انتخاب کند.

از دیگر تغییرات این دوربین جدید نسبت به مدل قدیمی می توان به تغییر ظاهری برخی از کلیدهای عملکردی دوربین اشاره کرد. صفحه نمایش این دوربین با سایز 3 اینچ و وضوح 1040 هزار نقطه هم اکنون قابلیت چرخش در محور عمودی با زاویه 45 درجه به پایین و زاویه 180 درجه به بالا را دارد.

لنز دوربین:

رادوربین Canon Powershot G7 X Mark II دارای لنز 24-100mm f/1.8-2.8 است. لنز این دوربین 9 تیغه دیافراگم دارد و زوم 4.2 برابری دارد. این لنز همچنین دارای لرزشگیر اپتیکال است و می تواند روی سوژه تا فاصله 2 اینچ (5 سانتی متر) فوکوس کند.

به لطف آخرین فناوری پردازش تصویر DIGIC 7 این دوربین یک سری پیشرفت های چشمگیر و قابل توجه از نظر عملکرد دوربین در حین عکاسی و فیلم برداری را نشان می دهد. از جمله قابل توجه ترین این تغییرات بهبود حساسیت دوربین است. محدوده حساسیت این دوربین 125-12800 است که اکنون با استفاده از فناوری جدید پردازنده می توان آن را به 25600 ارتقا داد. سرعت عکاسی پیاپی این دوربین نیز از دیگر پیشرفت هاست که از 6.5 فریم بر ثانیه در دوربین قدیمی به 8 فریم در ثانیه در مدل جدید افزایش یافته است. یکی دیگر از تغییرات عمده امکان ثبت فرمت Row در هر 8 فریم عکاسی متوالی است. در ضمن سرعت عکس برداری Row در این دوربین بهبود یافته و از 12 بیت به 14 بیت افزایش یافته است. در حالت Servo H این سرعت با وجود فوکوس خودکار به 5.4 فریم در ثانیه کاهش می یابد.

فوکوس خودکار Canon G7X Mark III

فوکوس خودکار نیز سریعتر است به خصوص در شرایطی که کنتراست کم یا وجود اشیاء کمتر در تصویر وجود دارد. حالت پان (حرکت در امتداد محور افقی) نیز به فوکوس خودکار این دوربین اضافه شده است که به کاربر این امکان را می دهد تا با فوکوس خودکار ثابت و تنظیم خودکار سرعت شاتر به طور خودکار بر روی یک سوژه متحرک فوکوس کند و حرکت را در پس زمینه به زیبایی محو کند. تصویر رخ داده است بسته به جهت حرکت افقی دوربین لرزشگیر هوشمند تصویر فعال می شود.

کیفیت فیلمبرداری Canon Powershot G7 X Mark II نسبت به مدل قبلی بدون تغییر باقی مانده است. این دوربین فیلم ها را با فرمت MP4 با کیفیت فول اچ دی 1920×1080 و با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط می کند. یکی دیگر از ویژگی های این دوربین گزینه time-lapse است.را

را

وجود پردازنده تصویر نسل جدید در این دوربین آن را به اولین دوربین PowerShot مجهز به فرمت Row تبدیل کرد. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به کنترل و تنظیم کاملا دستی دوربین اشاره کرد که تجربه عکاسی با دوربین های حرفه ای EOS را در اختیار کاربر قرار می دهد. از جمله این تنظیمات می توان به تنظیم کنتراست وضوح تصویر و تنظیم رنگ اشاره کرد.

دوربین Canon Powershot G7 X Mark II دارای دکمه مستقیم وای فای است و با روشن کردن آن می توانید به راحتی دوربین را به دستگاه های هوشمند و کامپیوتر متصل کرده و عکس ها و فایل ها را از دوربین به گوشی منتقل کنید. اتصال NFC نیز در این دوربین موجود است. از دیگر پیشرفت های این دوربین می توان به افزایش قدرت باتری اشاره کرد که از 210 شات به 265 شات با هر بار شارژ ارتقا یافته است. به علاوه با کمک حالت ECO می توان این مقدار را تا 355 عکس افزایش داد. این دوربین در ماه می با قیمت 700 دلار در دسترس خواهد بود. محتویات جعبه این دوربین در تصویر زیر مشخص است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین کانن Canon Powershot G7X Mark III" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین کانن Canon Powershot G7X Mark III"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه