برسی دوربین کانن Canon PowerShot G5X

دوربین Canon PowerShot G5X

برسی دوربین کانن Canon PowerShot G5X

سرعت وضوح و کیفیت باور نکردنی

در قلب دوربین Canon PowerShot G5X یک سنسور استثنایی 1 اینچی CMOS با حساسیت بالا 20.2 مگاپیکسلی قرار دارد. این سنسور از نظر اندازه و ابعاد بزرگتر از سنسورهایی است که در دوربین های کامپکت دیگر قرار می گیرند. ترکیب این سنسور با پردازشگر تصویر DIGIC 6 باعث شد تا دوربین در سرعت بالا و جزئیات مختلف فوق العاده خوب باشد. در عین حال این باعث شده است که دوربین بتواند عملکرد ایده آلی در نور کم داشته باشد و نویز در نور کم و اعوجاج تصویر به طور موثر کم است. وضوح این دوربین به قدری بالاست که برای عکاسان حرفه ای که قصد دارند عکس های خود را با فرمت بسیار بزرگ چاپ کنند بسیار مناسب است. کیفیت عکس و فیلم این دوربین به قدری شگفت انگیز است که می تواند هر منتقدی را تحت تاثیر قرار دهد.

ویژگی های اصلی دوربین های کانن PowerShot G5X

  • سنسور 18 مگاپیکسلی BSI-CMOS 1 اینچی
  • پردازشگر تصویر Canon DIGIC 6
  • عکاسی پیاپی با سرعت 5.9 فریم بر ثانیه با فناوری فوکوس خودکار Hybrid CMOS AF II
  • صفحه نمایش لمسی 3 اینچی با وضوح 1.4 میلیون پیکسل
  • فیلمبرداری Full HD با سرعت 24 و 30 فریم بر ثانیه با فرمت MP4
  • مجهز به وای فای و NFC

عملکرد نوری پویا برای بهترین نتایج

در کنار مزایای سنسور 1 اینچی این دوربین وجود لنز 24-100 میلی متری با زوم 4.2 برابری این دوربین را برای عکاسی از مناظر و مناظر طبیعی بسیار مناسب کرده است. این دوربین به گونه ای طراحی شده است که بهترین تنظیمات را برای عکس ها در شرایط نوری مختلف انجام دهد. لنز این دوربین دارای دیافراگم 1.8 است که برای عکاسی از مناظر و محیط های کم نور ایده آل است. از طرفی این لنز دارای 9 تیغه است که پس زمینه سوژه به خوبی و زیبایی محو شده است تا عکس را چشمگیرتر کند. این لنز در ترکیب با سنسور قوی دوربین تصاویر بسیار واضحی را حتی در تمام لبه های عکس و در همه تصاویر از واید تا تله فوتو ارائه می دهد.

عملکرد اپتیکال واضح سریع و جسورانه دوربین Canon G5X

یکی از ویژگی های بارز Canon PowerShot G5 X چشمی الکترونیکی باکیفیت آن است. این به ویژه برای عکاسانی مناسب است که عادت دارند همه چیز را از طریق چشمی دوربین ببینند و نه از طریق صفحه نمایش. این کار نه تنها باعث می شود که چشم انداز و سوژه را تا حد امکان واضح ببینید بلکه مصرف باتری را نیز کاهش می دهد. این چشمی الکترونیکی با کنتراست بالا تصویری واقعی و صاف را در اختیار عکاس قرار می دهد که از لبه به لبه واضح است. پوشش تصویری این چشمی 100 درصد است و نمایش اطلاعات عکس روی آن به خوبی انجام شده است بنابراین عکاسی در روز برای عکاس بسیار آسان و راحت می شود. اندازه این چشمی 22 میلی متر است و این اندازه باعث می شود که حتی اگر عکاس از عینک استفاده می کند به راحتی از طریق آن دیده شود. سنسور نوری در این دوربین باعث می شود که اطلاعات از نمایشگر زنده روی صفحه به چشمی الکترونیکی بسیار سریع ارسال شود.

کنترل آسان

طراحی این دوربین به گونه ای است که عملکرد آن با سهولت و سادگی انجام می شود. این دوربین دارای سه پیچ تنظیم است. یکی در جلوی دوربین است که به راحتی با انگشت اشاره قابل تنظیم است دیگری در لبه بالایی دوربین است که برای کنترل نوردهی تصویر استفاده می شود و دیگری پیچی است که روی آن قرار دارد. پشت دوربین و در نهایت حلقه ای که دور دوربین را احاطه کرده لنز را احاطه کرده و برای کنترل عملکرد لنز استفاده می شود. هر کدام از این پیچ ها می توانند به صورت بی صدا نیز کار کنند که برای عکاسی در محیط های آرام مانند نمایش ها یا مراسم عروسی بسیار مناسب است.

تجهیز این دوربین به هات شو می تواند آن را برای عکاسان حرفه ای مناسب کند. این کار استفاده از فلاش های جهشی یا فلاش های ترکیبی را ساده می کند و این باعث می شود که PowerShot G5X چندین قدم جلوتر از دوربین های کامپکت معمولی باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین کانن Canon PowerShot G5X" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین کانن Canon PowerShot G5X"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه