جشنواره شعر و مدیحه سرایی حضرت علی اکبر(ع) اثر عمیق فرهنگی در جامعه می گذارد

جشنواره شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی اکبر(ع) اثر عمیق فرهنگی در جامعه می‌گذارد

قائم مقام سازمان صدا و سیمای یزد گفت: جشنواره شعر و مدیحه سرایی حضرت علی اکبر علیه السلام فرصتی برای نمایش فرهنگ و هنر عاشورایی است که اثرات عمیق فرهنگی برای اصلاح جامعه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار جیرو علیرضا باغبان منش قائم مقام سازمان صدا و سیمای یزد در دیدار با غلامعلی مدیح دبیر تخصصی جشنواره شعر و مدیحه سرایی حضرت علی اکبر علیه السلام گفت: با کمال افتخار اعلام می کنم که برای اشاعه فرهنگ عاشورایی و معنوی همانند گذشته از هیچ همکاری دریغ نخواهیم کرد.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره شعر و مدیحه سرایی حضرت علی اکبر علیه السلام تأکید کرد: این رویداد با توجه به ویژگی های خاص استان یزد به عنوان «حسینیه ایران» تناسب کامل دارد.

قائم مقام سازمان صدا و سیمای یزد افزود: جشنواره شعر و مدیحه سرایی حضرت علی اکبر علیه السلام نه تنها فرصتی برای نمایش فرهنگ و هنر عاشورایی است بلکه اثرات عمیق فرهنگی برای اصلاح جامعه خواهد داشت.

دبیر تخصصی جشنواره شعر و مدیحه سرایی حضرت علی اکبر علیه السلام هم با اشاره به روند فعالیت ها و چشم انداز های جشنواره بیان کرد: نشر آثار عاشورایی در زمینه شعر و ادبیات به همراه تولید محتوای غنی در زبان فارسی و زبان های زنده دنیا امری ضروری و حائز اهمیت است.

غلامعلی مدیح ابراز امیدواری کرد که تمام نهاد های فرهنگی استان یزد به خصوص صدا و سیما به عنوان یک نهاد تأثیرگذار در این مسیر همکاری کنند تا جشنواره ای در خور شأن استان یزد و فرهنگ عاشورایی برگزار شود.

به گزارش جیرو؛ سومین جشنواره بین المللی شعر و مدیحه سرایی حضرت علی اکبر علیه السلام استان یزد به زبان های فارسی عربی ترکی اردو انگلیسی در سه بخش دانشگاهیان. دانش آموزی و آزاد (عموم) برگزار می شود.

مهلت ارسال آثار۳۰ دی ماه ۱۴۰۳ و اختتامیه ۱۸ بهمن۱۴۰۳ با اهدای جوایز به برگزیدگان از ۵ تا ۱۵ میلیون تومان با حضور میهمانان ملی و استانی انجام می شود.

متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند می توانند برای ثبت نام و ارسال آثار و سروده های خود به سایت emamat.iau.ir مراجعه کنند.

آدرس دبیرخانه: یزد دانشگاه آزاد اسلامی معاونت فرهنگی شماره تماس ۴۸۳۱ ۱۵۳ ۰۹۱۳ – ۰۶ ۲۸ ۸۷ ۳۱ (۰۳۵) و آدرس سایت https://yazd.iau.ir/f

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جشنواره شعر و مدیحه سرایی حضرت علی اکبر(ع) اثر عمیق فرهنگی در جامعه می گذارد" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جشنواره شعر و مدیحه سرایی حضرت علی اکبر(ع) اثر عمیق فرهنگی در جامعه می گذارد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه