برسی دوربین عکاسی فوجی فیلم Fujifilm GFX 100 II

دوربین فوجی فیلم GFX 100 II

دوربین فوجی فیلم GFX 100 II یک دوربین حرفه ای بدون هیچ مشکلی است. این دوربین دارای سنسور 102 مگاپیکسلی BSI CMOS و پردازنده X-PROCESSOR 5 می باشد. . علاوه بر این X-Processor 5 دارای فناوری های پیشرفته ای مانند سیستم فوکوس هوشمند Hybrid AF و سیستم فوکوس خودکار پیشرفته و قابلیت پردازش تصویر مانند نویز کمتر در مقادیر ISO بالا و بهبود قابلیت های هوشمند سیستم عکاسی و فیلم برداری است. وجود این پردازنده کاربر را قادر می سازد تا به راحتی از اجسامی که با سرعت بالا حرکت می کنند عکس بگیرد. صفحه نمایش لمسی این دوربین 3.2 اینچی است که از 2/360/000 نقطه پشتیبانی می کند. همچنین دارای یک میکروفون استریو (ایده آل برای ضبط صداهای محیط و موسیقی زنده) و یک بلندگوی مونو است.

برسی دوربین عکاسی فوجی فیلم Fujifilm GFX 100 II

ویژگی های ضبط عکس و فیلم دوربین GFX 100 II

سرعت شاتر دوربین GFX 100 II از 30 تا 14000 ثانیه متغیر است و در حالت الکتریکی به 132000 ثانیه می رسد. فلاش داخلی وجود ندارد اما می تواند فلش را از طریق پورت خارجی متصل کند. تصاویر با کیفیت 102 مگاپیکسل با سرعت 8 فریم بر ثانیه می باشد. عکس ها با فرمت JPEG و Raw ذخیره می شوند. و ایزوی دوربین فوجی فیلم به صورت خودکار 100-12800 می باشد و تا 102400 قابل افزایش است همچنین دارای تمیز کننده وایت بالانس می باشد. تصویربرداری در دوربین GFX 100 8K و آنامورفیک (تصویربرداری به سبک صفحه نمایش کشیده) است. دارای نمایشگر شکل موج و Vectorscope و ضبط تایم لپس با فرمت ویدیویی (MPEG-4, H.264, H.265). حالت های اندازه گیری دوربین عبارتند از: چند / مرکز وزن / میانگین / نقطه.

عملکرد فوکوس و منظره یاب GFX 100 II

دوربین بدون آینه GFX 100 II دارای 425 نقطه دستی و فوکوس خودکار است. منظره یاب برقی این دوربین دارای پوشش 100% با رزولوشن 9440000 است.تثبیت کننده داخل دوربین می تواند لرزش را تا 8 استاپ کاهش دهد.

حالت های مختلف فوکوس

  • تشخیص کنتراست (حسگر)
  • تشخیص فاز
  • چند رشته ای
  • مرکز
  • یک نقطه انتخابی
  • ردیابی
  • مجرد
  • به طور مستمر
  • یک لمس
  • تشخیص چهره
  • نمای زنده

بدنه و باتری

بدنه این دوربین با چرم BISHAMON-TEX پوشانده شده است که با الهام از جلوه ژاپنی می تواند چسبندگی را در همه جهات بهبود بخشد. علاوه بر این بدنه دوربین در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. باتری این دوربین یک باتری و شارژر لیتیوم یونی NP-W235 است. و وزن این دوربین به همراه باتری 1030 گرم است. عمر باتری طبق استانداردهای CIPA به 540 شات می رسد.

اتصالات

دارای USB / HDMI / پورت میکروفون / پورت هدفون / بی سیم / کنترل از راه دور / سنسور جهت.

نمونه عکس با دوربین GFX 100 II

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی فوجی فیلم Fujifilm GFX 100 II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی فوجی فیلم Fujifilm GFX 100 II"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه