برسی دوربین عکاسی فوجی فیلم Fujifilm GFX 100

دوربین فوجی فیلم GFX 100

Fujifilm Fujifilm GFX 100 یک دوربین حرفه ای بدون آن است. این دوربین دارای سنسور 102 مگاپیکسلی BSI CMOS می باشد. این سنسور بخشی است که در دوربین ها و دستگاه های دیجیتال دیده می شود. و وظیفه ضبط تصاویر را بر عهده دارد. همچنین نور ورودی به لنز را به اطلاعات دیجیتال تبدیل می کند. و آن را در خروجی سنسور در دسترس قرار می دهد. در ضمن پردازنده این دوربین X-Processor 4 می باشد.این پردازنده قابلیت هایی برای افزایش سرعت فرآیند عکاسی و فیلم برداری دارد. این ویژگی برای عکاسی با سرعت بالا و فیلم برداری با کیفیت بسیار مفید است. همچنین می تواند تصاویری با وضوح بالا رنگ های غنی جزئیات بیشتر و نویز کمتر ثبت کند. صفحه نمایش لمسی این دوربین 3.2 اینچی است که از 2/360/000 نقطه پشتیبانی می کند. این مدل از یک میکروفون استریو با استفاده از دو میکروفون جداگانه صدا را ضبط می کند و صدای دقیق و با کیفیت تری تولید می کند. و از اسپیکر مونو استفاده می کند.

برسی دوربین عکاسی فوجی فیلم Fujifilm GFX 100

دوربین Fujifilm GFX 100 برای عکاسی و فیلمبرداری عملکرد دارد

سرعت شاتر دوربین فوجی فیلم GFX 100 از 30 تا 14000 ثانیه متغیر است و در حالت برقی به 116000 ثانیه می رسد. فلاش داخلی وجود ندارد اما می تواند فلش را از طریق پورت خارجی متصل کند. تصاویر با کیفیت 102 مگاپیکسل و سرعت 5 فریم بر ثانیه می باشد. فیلمبرداری این دوربین 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه است. این دوربین دارای یک تثبیت کننده 5 محوره است که می تواند تا حد زیادی از لرزش دست در هنگام عکسبرداری جلوگیری کند. عکس ها با فرمت JPEG و Raw ذخیره می شوند.

ISO دوربین فوجی فیلم به طور خودکار روی 100-12800 تنظیم می شود و تا 102400 قابل افزایش است. همچنین دارای قابلیت تمیز کردن وایت بالانس است. فیلمبرداری در دوربین GFX 100 با فرمت 4K (MPEG-4, H.264, H.265) است.

حالت های نورسنجی دوربین شامل موارد زیر است

  • چند
  • وزن مرکز
  • میانگین
  • نقطه

عملکرد فوکوس و منظره یاب فوجی فیلم GFX 100

دوربین بدون آینه فوجی فیلم GFX 100 دارای فوکوس خودکار دستی و 425 نقطه ای است. سیستم فوکوس خودکار این دوربین قابلیت تشخیص چهره با رزولوشن بالا و قابلیت تشخیص تا 10 چهره در یک فریم را دارد. این سیستم قادر است در شرایط کم نور و همچنین در شرایط نوری خوب عملکرد عالی ارائه دهد. منظره یاب برقی این دوربین دارای پوشش 100% با رزولوشن 5760000 دارای تثبیت کننده سنسور قابل سوئیچ می باشد.

حالت های مختلف فوکوس

  • تشخیص کنتراست (حسگر)
  • تشخیص فاز
  • چند رشته ای
  • مرکز
  • یک نقطه انتخابی
  • ردیابی
  • مجرد
  • به طور مستمر
  • یک لمس
  • تشخیص چهره
  • نمای زنده

بدنه و باتری

بدنه دوربین فوجی فیلم GFX 100 از آلیاژ منیزیم ساخته شده است که سبک مستحکم و بادوام است. به لطف فناوری آلیاژ منیزیم عمر طولانی و عملکرد بی نظیر را تضمین می کند. همچنین استفاده از این ماده برای بدنه دوربین باعث می شود در برابر ضربه و تغییرات آب و هوا گرد و غبار و عوامل دیگر مقاوم باشد. صفحه نمایش این دوربین مدل کج می باشد. که قابلیت حرکت و تغییر جهت را دارد. به طور معمول نمایشگرهای کج برای حرکت عمودی به سمت بالا یا پایین طراحی می شوند. یا به صورت افقی به جلو و عقب حرکت کنید. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا در موقعیت های مختلف مانند عکاسی از زوایای پایین یا بالا عکاسی از زوایای دشوار و یا گرفتن سلفی از زاویه بالا راحت تر از دوربین استفاده کنند. باتری این دوربین یک باتری و شارژر لیتیوم یونی NP-T125 است. و وزن این دوربین به همراه باتری 1320 گرم است. عمر باتری طبق استاندارد CIPA به 800 شات می رسد.

اتصالات

دارای USB / HDMI / پورت میکروفون / پورت هدفون / بی سیم / کنترل از راه دور / سنسور جهت.

نمونه عکس با دوربین فوجی فیلم GFX 100

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی فوجی فیلم Fujifilm GFX 100" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی فوجی فیلم Fujifilm GFX 100"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه