برسی دوربین عکاسی سایبرشات سونی Sony Cyber-shot DSC- WX60

دوربین سونی Cyber-shot DSC-WX60

دوربین سونی DSC-WX60 طراحی زیبا و بسیار راحت دارد. یکی از ویژگی های متمایز سونی WX60 فیلم برداری Full HD عکاسی پانوراما و سه بعدی و همچنین عکاسی پیوسته با سرعت 10 فریم بر ثانیه است. Sony WX60 تصاویر با کیفیتی را با سنسور 16.2 مگاپیکسلی CMOS ارائه می دهد. 16 مگاپیکسل به این معنی است که می توانید بدون نگرانی روی تصاویر خود زوم کنید و قسمت مورد نظر خود را بدون کاهش کیفیت تصویر برش دهید. این سنسور حتی در نور کم نیز بسیار قدرتمند عمل می کند و تصاویر واضح و با کیفیتی را ارائه می دهد. این دوربین سوژه های دور را با زوم اپتیکال 8 برابر برای شما به ارمغان می آورد. اندازه صفحه نمایش این دوربین 2.7 اینچ است. ISO این دوربین Auto / 100 / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 است.

برسی دوربین عکاسی سایبرشات سونی Sony Cyber-shot DSC- WX60

قابلیت عکاسی و فیلمبرداری Sony DSC-WX60

دوربین سونی DSC-WX60 می تواند با فوکوس خودکار و سایر تنظیمات دستی عکاسی کند. علاوه بر این این دوربین دارای فناوری Clear Image Zoom است که به شما امکان می دهد با تغییر فاصله کانونی فوکوس خودکار را تنظیم کنید. و تصاویر واضح و باکیفیت بگیرید. این دوربین می تواند با کیفیت Full HD (1080p) فیلم برداری کند و شما می توانید فیلم هایی با کیفیت بالا با وضوح 1920×1080 و با سرعت های مختلف ضبط کنید. همچنین تثبیت کننده نوری این دوربین به کاهش لرزش فیلم در هنگام حرکت کمک می کند. دارای فلاش پاپ آپ است که به شما امکان می دهد در شرایط تاریک و کم نور عکس بگیرید. علاوه بر این این دوربین مجهز به Wi-Fi و NFC است که به شما این امکان را می دهد تا تصاویر و ویدیوهای خود را در گوشی هوشمند یا تبلت خود دانلود کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. و امکان عکاسی پیاپی از دوربین سونی به 10 فریم در ثانیه می رسد.

عکاسی پانوراما 360 درجه و سه بعدی

با حالت پانوراما WX60 می توانید تا 360 درجه تصویر را پوشش دهید. با چرخاندن دوربین در جهت دلخواه طبیعت و مناظر شهری را ثبت کنید. بس است! دوربین بقیه کارها را با سرعت بالا انجام می دهد و یک عکس تکی شگفت انگیز از این عکس های متوالی ایجاد می کند. دوربین سونی WX60 قابلیت عکاسی سه بعدی را نیز دارد. نقاط صفحه نمایش این دوربین 230400 نقطه است.

بدنه و باتری دوربین سونی DSC-WX60

دوربین سونی DSC-WX60 بدنه فلزی محکم و بادوامی دارد. که از آلومینیوم ساخته شده است. این بدنه در برابر ضربه و خش مقاوم است. و در کنار این مزیت بدنه دوربین WX60 دارای روکش ضد لک و اثر انگشت است که از بدنه دوربین در برابر خط و خش محافظت می کند. و ظاهری زیبا و آراسته به آن می بخشد. این بدنه WX60 را براق و سبک کرده و در دست گرفتن آن را آسان می کند. به طور کلی دوربین WX60 بدنه ای زیبا و بادوام دارد که امکان استفاده آسان و راحت را فراهم می کند. وزن این دوربین 124 گرم است. و باتری مدل NP-BN است.

نمونه عکس های گرفته شده با دوربین Sony DSC-WX60

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی سایبرشات سونی Sony Cyber-shot DSC- WX60" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی سایبرشات سونی Sony Cyber-shot DSC- WX60"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه