برسی دوربین چاپ سریع Fujifilm Instax Mini 70

فوجی فیلم با اختراع و ساخت دوربین های پولاروید instax راهی آسان برای چاپ عکس برای شما ایجاد کرده است. این دوربین چاپ فوری در رنگ های مختلف وارد بازار شده است دوربین instax Mini 70 مانند دوربین های چاپ فوری قبلی است که عکس گرفته می شود از شیار کناری خارج می شود و پس از چند دقیقه عکس در نور ظاهر می شود.

برسی دوربین چاپ سریع Fujifilm Instax Mini 70

عکس های چاپ شده توسط این دوربین دارای حالت های مختلف عکاسی مانند معمولی ماکرو منظره هستند که تصاویر با کیفیت بسیار بالایی را ثبت می کنند. این دوربین حالتی را اضافه کرده است که به شما امکان می دهد در حالت سلفی به راحتی از خود عکس بگیرید. بر اساس طراحی فوجی فیلم برای دوربین چاپ فوری Instax Mini 70 پس از فشار دادن دکمه سلفی لنز دوربین 11 اینچی بیرون می آید و به کاربران امکان می دهد ضبط کنند. سلفی های واضح و جذاب همچنین فوجی فیلم در اینجا از ویژگی های سلفی این دوربین کوتاهی نکرده و از یک آینه کوچک روی لنز استفاده کرده تا علاقه مندان بتوانند قبل از ثبت سلفی خود آن را در این آینه قاب کنند. همچنین دوربین Instax Mini 70 در مقایسه با مدل ارزانتر این شرکت یعنی Instax Mini 9 طراحی اسپرت تری دارد و کوچکتر و جمع و جورتر است. همچنین منظره یاب این دوربین بهبود یافته و دارای دکمه ای برای تغییر عکس بین حالت ماکرو و افقی است. علاوه بر این فلاش دوربین مانند مدل قبلی در حالت اجباری است (همیشه از فلاش استفاده می شود).

در واقع این دوربین به گونه ای طراحی شده است که نور عکس های گرفته شده را به طور طبیعی نسبت به نور واقعی صحنه افزایش می دهد. از دکمه hl برای تغییر رنگ پوست خود به روشن تر استفاده کنید. همچنین این دوربین قابلیت جالب دیگری از فوجی فیلم دارد که قبلا فقط در مدل Instax Mini 90 وجود داشت این قابلیت به نام تایمر 10 ثانیه ای به این صورت است که وقتی با دو بار فشردن دکمه شاتر تایمر را برای عکس سلفی فعال می کنید دوربین. پس از گرفتن عکس مربوطه را دو بار چاپ می کند بنابراین می توانید عکس دوم را در بخش هدیه دادن به دوست خود که در عکس با شما است ذخیره کنید.

در نهایت این دوربین برای چاپ عکس های 86mm x 54mm ساخته شده است. بسته 10 کاغذی / فویل کوچک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین چاپ سریع Fujifilm Instax Mini 70" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین چاپ سریع Fujifilm Instax Mini 70"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه