برسی دوربین چاپ سریع Instax mini 90 Neo Classic همراه با کاغذ 10 تایی مینی

دوربین چاپ فوری Instax mini 90 Neo Classic

برسی دوربین چاپ سریع Instax mini 90 Neo Classic همراه با کاغذ 10 تایی مینی

شرکت فوجی که نام خوبی در تولید دوربین های پرسرعت چاپ است به تازگی طرح جدیدی را در بازار عرضه کرده است که طراحی بسیار خاصی دارد. در واقع این دوربین ها شبیه دوربین های طرح قدیمی هستند اما قابلیت چاپ عکس به این طرح قدیمی اضافه شده است. در واقع دوربین چاپ فوری Fujifilm Instax mini 90 Neo Classic یکی از انواع جدید دوربین های چاپ فوری است که سعی در ارائه فضای کلاسیک این سری از دوربین ها در قالبی جدید و مدرن دارد.

حالتی که برای کودکان بسیار مناسب است به این سری از دوربین ها اضافه شده است. این حالت برای ضبط سوژه های با حرکت سریع مانند کودکان و حیوانات مفید است. این یک حالت ماکرو موثر است.

شرکت فوجی مدل دیگری از دوربین های چاپ سریع خود را به نام Instax mini 90 Neo Classic عرضه کرده است عملکرد این دوربین به این صورت است که به محض گرفتن عکس آن را از شکاف کناری دوربین چاپ می کند و پس از یک چند دقیقه در آن نور باقیمانده تصویر را نشان می دهد. صفحه نمایش آن برای نشان دادن مقدار فیلم باقی مانده برای گرفتن عکس و سایر تنظیمات وجود دارد.

این دوربین دارای حالت های مختلف تصویربرداری مانند Landscape Child Mode Party Mode Flash Performance High Double Exposure Bulb Exposure Macro Mode Brightness است که تصاویری با کیفیت بالا می گیرد.

را

این Verbin با یک باتری قابل شارژ و شارژر عرضه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین چاپ سریع Instax mini 90 Neo Classic همراه با کاغذ 10 تایی مینی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین چاپ سریع Instax mini 90 Neo Classic همراه با کاغذ 10 تایی مینی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه