برسی دوربین بدون آینه سونی Sony a7R IV

دوربین بدون آینه سونی a7R IV

دوربین بدون آینه سونی a7R IV دارای سنسور CMOS است. این سنسور بخشی است که در دوربین ها و دستگاه های دیجیتال دیده می شود. و وظیفه ضبط تصاویر را بر عهده دارد. همچنین نور حاصل از لنز را به اطلاعات دیجیتال تبدیل می کند. و آن را در خروجی سنسور در دسترس قرار می دهد. همچنین پردازنده این دوربین Bionz XR است. این پردازنده یکی از فناوری های مهم در دوربین های حرفه ای سونی است. که امکاناتی مانند عکاسی با کیفیت و فیلم برداری با کیفیت بالا را در اختیار کاربران قرار می دهد. دارای مانیتور 3 اینچی TFT LCD با وضوح 2360000 میلیون نقطه است. این مدل نمایشگر تمام رنگی است. و می توانند تصاویر با کیفیت بهتری را در اختیار مخاطب قرار دهند. همچنین صفحه نمایش Sony a7R IV لمسی است.

عملکردهای ضبط عکس و فیلم

رزولوشن عکس در دوربین سونی 61 مگاپیکسل و فیلم برداری 4K با MPEG-4, XAVC S, H.264 است. همچنین دارای تثبیت کننده سنسور سوئیچ 5 محوره است. عکاسی پیاپی این دوربین 10 فریم بر ثانیه است. فلاش داخلی ندارد اما می تواند فلاش خارجی را از طریق درگاه اتصال به دوربین متصل کند. سرعت شاتر دوربین سونی a7R IV از 30 تا 18000 ثانیه است. ایزوی این دوربین از 100 تا 32000 است و تا 102800 قابل افزایش است و دارای منظره یاب برقی با رزولوشن 5760000 می باشد.

دوربین سونی قابلیت ضبط فاصله دارد. برای مثال می توان در مورد ضبط تایم لپس گفت. اگر می خواهید از غروب خورشید عکس بگیرید و حرکت ابرها را نشان دهید، می توانید از ضبط تایم لپس استفاده کنید. دوربین در یک زمان مشخص چندین عکس می گیرد و آنها را به هم می چسباند. برای نمایش یک فیلم کوتاه در مورد تغییرات طبیعت. این یک روش بسیار جالب است که به وسیله آن می‌توانیم جزئیات دنیای اطراف خود را که معمولاً از دست می‌دهیم، کشف کنیم.

فناوری تشخیص اشیاء

فناوری تشخیص اشیا و الگوریتم اصلی AI (هوش مصنوعی) سونی، حجم زیادی از داده های گرفته شده توسط حسگر تصویر را پردازش می کند و تغییرات سوژه را لحظه به لحظه با دقت بالایی دنبال می کند. و از رنگ، الگو، فاصله جسم، اطلاعات چهره و چشم انسان برای تشخیص دقیق شی استفاده می کند.

(1) صورت (AI) (2) چشم ها (AI) (3) رنگ (4) الگو (5) فاصله (6) پردازش در زمان واقعی

Focus Sony a7R IV

فوکوس به این معنی است که دوربین روی یک مکان خاص از صحنه فوکوس می کند و آن را به وضوح و با جزئیات در تصویر نشان می دهد. این کار معمولاً با جابجایی قسمت های مختلف داخلی دوربین انجام می شود. این دوربین دارای فوکوس خودکار و فوکوس دستی است. فوکوس کردن به عکاسان اجازه می‌دهد تا عکس‌های با کیفیتی سریع‌تر و دقیق‌تر بگیرند. تعداد نقاط فوکوس در این دوربین 567 است. Sony a7R IV دارای فوکوس خودکار چشمی سریع است که نشان دهنده تکامل عکاسی پرتره است. این فناوری با استفاده از هوش مصنوعی، تشخیص و ردیابی سریع و دقیق چشم را برای فوکوس واضح بر روی صورت سوژه، حتی در هنگام ثبت تصویری با حرکت سریع، فراهم می کند. شما حتی می توانید یک چشم را انتخاب کنید. چشم چپ یا راست هنگام گرفتن عکس با یک دکمه سفارشی برای فوکوس روی همان چشم.

حالت های فوکوس خودکار

  • تشخیص کنتراست (حسگر)
  • تشخیص فاز
  • چند منطقه ای
  • مرکز
  • انتخاب یک نقطه
  • ردیابی
  • به تنهایی
  • به طور مداوم
  • لمس کردن
  • تشخیص چهره
  • نمایش زنده

حالت های فتومتریک

  • چند
  • وزن مرکز
  • لهجه وزن دار
  • میانگین
  • نقطه

ذخیره سازی

این دوربین دارای اتصال Wi-Fi و USB می باشد. با هر دو، می توانید به راحتی عکس ها و داده های خود را به رایانه یا تلفن همراه خود منتقل کنید.

دوربین سونی دارای یک میکروفون استریو است که برای ضبط صدای استریوفونیک (دو کانال صوتی) استفاده می شود. این نوع میکروفون به کاربر این امکان را می دهد که صداهایی را که از دو جهت مختلف مانند صدای محیط یا صدای مکالمه دو نفر می آید ضبط کند و جلوه فضایی را در فیلم تقویت کند. بلندگوی این دوریان مونو است و به کاربران امکان می دهد صداهای ضبط شده را در حین مشاهده تصاویر و ویدیوها بدون نیاز به پخش کننده خارجی پخش کنند. این ویژگی می تواند هنگام مشاهده تصاویر یا فیلم های زنده و همچنین در هنگام پخش مفید باشد.

بدنه و باتری

باتری استفاده شده در دوربین سونی یک باتری قابل شارژ NP-FZ100 می باشد. عمر باتری بر اساس استانداردهای CIPA به 670 شات می رسد. وزن این دوربین با احتساب باتری و کارت حافظه تقریباً به 665 گرم می رسد. این دوربین قابل اعتماد و بی عیب است. دارای سنسور جهت یابی و برای استفاده در محیط های کاری حرفه ای طراحی شده است: بالا، جلو و پشت دوربین و همچنین قاب داخلی از آلیاژ منیزیم سبک و بسیار قوی ساخته شده است. و در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه سونی Sony a7R IV" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه سونی Sony a7R IV"، کلیک کنید.