برسی لنز Sigma 150mm f/2.8 EX DG OS HSM APO Macro for Nikon

لنز ماکرو Sigma 150mm f/2.8 EX DG OS HSM APO برای نیکون

لنز ماکرو سیگما 150 میلی‌متری f/2.8 EX DG OS HSM APO برای دوربین‌های نیکون یک لنز ماکرو با کیفیت بالا است. این لنز با فاصله کانونی 150 میلی متر و دیافراگم باز f/2.8 به شما امکان می دهد در شرایط کم نور عکس بگیرید. فناوری کاهش لرزش اپتیکال (OS) همچنین به شما کمک می کند تا در شرایط نوری سخت با دقت بالا عکس بگیرید. به عنوان یک لنز ماکرو، لنز 150 میلی‌متری f/1.4G برای عکاسی از جزئیات کوچک و سوژه‌هایی که نیاز به بزرگنمایی دارند، عالی است.

این لنز ماکرو با کیفیت بالا از SIGMA با استفاده از فناوری تثبیت کننده نوری سیستم عامل SIGMA و فوکوس داخلی سریع و بی صدا راه اندازی شده است. این لنز برای استفاده بهینه در دوربین های دیجیتال با سنسور فول فریم طراحی شده است، اما با دوربین هایی که از سنسور APS-C استفاده می کنند نیز سازگار است. طراحی بیرونی این لنز در کنار کیفیت ساخت بسیار بالای آن، آن را برای استفاده حرفه ای و هواشناسان مناسب می کند. استفاده از شیشه باکیفیت و سیستم فوکوس شناور باعث می شود این لنز نه تنها در حالت ماکرو، بلکه در شرایط عادی نیز عملکرد خوبی داشته باشد، علاوه بر این، فوکوس سریع و بی صدا این لنز با فناوری HSM، توانایی عکاسی بدون نیاز به دوربین را تضمین می کند. نیاز به جابجایی قطعات خارجی دارد که به عکاسان اجازه می‌دهد بی‌صدا عکس بگیرند. علاوه بر این، قابلیت تنظیم مداوم فوکوس بدون خاموش شدن فوکوس خودکار از ویژگی های منحصر به فرد این لنز است.

لنز ماکرو سیگما 150mm f/1.4G

لنز ماکرو Sigma 150mm f/2.8 APO EX DG HSM برای عکس های با کیفیت و روشن مناسب است. این لنز با دیافراگم سریع f/2.8 قادر است تصاویری با کیفیت بالا و بدون هیچ مشکلی ارائه دهد. عملکرد ماکرو این لنز امکان ثبت جزئیات کامل سوژه های نزدیک را فراهم می کند و آن را به ابزاری مفید برای استفاده تبدیل می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز Sigma 150mm f/2.8 EX DG OS HSM APO Macro for Nikon" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز Sigma 150mm f/2.8 EX DG OS HSM APO Macro for Nikon"، کلیک کنید.