برسی لنز موبایل تله زوم Apexel 20X-40X Mobile Zoom Lens

لنز زوم موبایل Apxel 20X-40X

لنز موبایل تله زوم Apxel 20X-40X افزونه ای است که به دوربین تلفن همراه شما متصل می شود و به شما امکان می دهد تصاویر را تا 20 برابر تا 40 برابر بزرگنمایی کنید. این لنز می‌تواند از طیف وسیعی از زوم‌ها برای گرفتن عکس‌های نزدیک تا فاصله طولانی استفاده کند. از مناظر طبیعی گرفته تا پرندگان و حتی ماه. این لنز معمولا با گیره یا مکانیزم ضمیمه به گوشی موبایل متصل می شود و بسته به مدل ممکن است قابلیت تنظیم زوم را نیز داشته باشد.

Apxel 20X-40X

بهترین گزینه زوم برای گوشی های هوشمند، لنز تله فوتو با زوم 20 تا 40 برابر است که دارای دو تنظیمات برای عکس های شارپ از فواصل دور است. با چرخاندن حلقه فوکوس، می توانید فاصله کانونی را برای ثبت تصاویر با کیفیت تنظیم کنید. همچنین با چرخاندن حلقه زوم می توانید به معنای واقعی کلمه در هنگام عکاسی از 20 متر تا چندین کیلومتر تا 40 برابر زوم کنید. این لنز بهترین همراه سفر است و به شما امکان می دهد از جلوه های تصویری با کیفیت بالا لذت ببرید.

قابل حمل و چند منظوره:

این زوم تله فوتو که به راحتی در یک کیف EVA حمل می شود، یک ابزار مفید است. ایده آل برای شرکت در رویدادهای ورزشی، کنسرت، تماشای پرندگان، مسافرت، کمپینگ، تماشای حیوانات و فعالیت هایی مانند کاری که شامل کاوش در فضای شخصی است. این لنز به شما اجازه می دهد تا هر لحظه زیبای طبیعت دور را به خاطر بسپارید.

تجهیزات سازگار:

این لنز زوم با 99 درصد گوشی های هوشمند موجود سازگار است، شرط لازم برای کارکرد این لنز روی دستگاه شما این است که فاصله لبه گوشی تا سوراخ اصلی دوربین پشتی کمتر از 3 سانتی متر باشد. توجه: اگر گوشی شما دو یا چند دوربین دارد، لطفاً این لنز را به دوربین اصلی و اولیه متصل کنید.

این لنز زوم یک انتخاب هدیه عالی است زیرا تجربه منحصر به فردی از ثبت لحظات فوق العاده زندگی را به شما ارائه می دهد. این کیت لنز با بدنه ای محکم از آلیاژ آلومینیوم و بسته بندی دقیق آن، هدیه ای بسیار شیک برای علاقه مندان به عکاسی است. خانواده و دوستان خود را با این لنز تله فوتو موبایل Apxel خوشحال کنید.

ساختار لنز Apxel 20X-40X

این لنز از مواد باکیفیت ساخته شده و دارای پوشش چند لایه در دو طرف لنز است. برخلاف سایر لنزهایی که از مواد پلاستیکی ساخته شده اند، لنز زوم تله فوتو Apexel دارای بدنه آلیاژ آلومینیومی با کیفیتی است که به کاربر اجازه می دهد فوکوس و زوم را به راحتی تنظیم کند. این بسته شامل یک سه پایه انعطاف پذیر برای عکاسی از منظره پایدار، یک فلاش برای استفاده به عنوان لنز دوربین و یک قاب EVA برای حمل آسان این لنز زوم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز موبایل تله زوم Apexel 20X-40X Mobile Zoom Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز موبایل تله زوم Apexel 20X-40X Mobile Zoom Lens"، کلیک کنید.