دعوت از فعالان تجهیزات و ملزومات پزشکی برای مشارکت در مراسم اربعین حسینی

دعوت از فعالان تجهیزات و ملزومات پزشکی برای مشارکت در مراسم اربعین حسینی
عکس آرشیوی است.

رییس اداره نظارت بر تامین، توزیع و عرضه تجهیزات و ملزومات پزشکی اعلام کرد: رییس اداره نظارت بر تامین، توزیع و عرضه تجهیزات و ملزومات پزشکی از تامین کنندگان و توزیع کنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی برای مشارکت در خدمات درمانی زایرین اربعین سرور و سالار شهیدان دعوت کرد.

به گزارش جیرو، محمد مهدی علاالدین ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به عزیمت و شرکت خیل عزاداران و مشتاقان ابا عبدالله الحسین(ع) از سراسر کشور در مراسم اربعین سید و سالار شهیدان و با توجه به مشارکت بسیاری از تامین کنندگان و توزیع کنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی در این مراسم از سال‌های گذشته، اداره نظارت بر تامین، توزیع و عرضه تجهیزات و ملزومات پزشکی به منظور افزایش اثر بخشی مشارکت فعالیت حوزه تجهیزات پزشکی، از تمامی شرکت های تامین کننده و توزیع کننده تجهیزات و ملزومات پزشکی دعوت کرد تا در صورت تمایل به اهدای کالا برای ارائه خدمات پزشکی در مراسم اربعین، اقلام مورد نظر خود را به اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی اعلام نموده و یا مطابق نیاز درمانگاه های ارایه دهنده خدمات سلامت، مبادرت به تامین اقلام تجهیزات و ملزومات پزشکی نمایند.

بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی همچنین با اعلام آدرس supply@imed.ir از شرکتها خواست مراتب را طی نامه ای به این آدرس ارسال کنند.

پایان خبر جیرو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دعوت از فعالان تجهیزات و ملزومات پزشکی برای مشارکت در مراسم اربعین حسینی" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دعوت از فعالان تجهیزات و ملزومات پزشکی برای مشارکت در مراسم اربعین حسینی"، کلیک کنید.