گلایه های حسین عبدی از برخی باشگاه ها در حضور وزیر ورزش + فیلم

گلایه های حسین عبدی از برخی باشگاه ها در حضور وزیر ورزش + فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری جیرو، امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به همراه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در اردوی تیم ملی جوانان حاضر شد تا از روند آماده سازی این تیم که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند، بازدید داشته باشد. 

حسین عبدی در خصوص روند آماده سازی تیم توضیحاتی داد و در ادامه گفت: اصل دراین است که باشگاه ها بازیکن بسازند و به ما بدهند اما متاسفانه فعلا برعکس شده و ما بازیکن به باشگاه ها می دهیم. در حال حاضر هم برخی از بازیکنانی که خودمان ساخته ایم را باشگاه ها برای این اردو به ما نداده اند. با توجه به اینکه باید دوماه دیگر در مسابقات حاضر شودیم انتظار داریم همه بازیکنان خود را در اختیار داشته باشیم. 

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گلایه های حسین عبدی از برخی باشگاه ها در حضور وزیر ورزش + فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گلایه های حسین عبدی از برخی باشگاه ها در حضور وزیر ورزش + فیلم"، کلیک کنید.