سقف 20 میلیاردی مانع بزرگ پرسپولیس برای توافق با بازیکنان

سقف 20 میلیاردی مانع بزرگ پرسپولیس برای توافق با بازیکنان

سقف در نظر گرفته شده برای تمدید بازیکنان و همچنین جذب بازیکنان جدید دردسر باشگاه پرسپولیس شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری جیرو، باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بازیکنان خود مبلغ 20 میلیارد را به عنوان پایه در نظر گرفته است. همین مبلغ باعث شده تا بازیکنان این تیم برای تمدید و یا جذب بازیکن راضی به امضای قرارداد نشوند.

بازیکنی مثل علی نعمتی در مذاکراتی که با این باشگاه داشته اعلام کرده از تیم تراکتور مبلغ بیشتری پیشنهاد دارد و از سوی دیگر برخی دیگر از بازیکنان هم که باشگاه برای مذاکره با آنها مدعی هستند از تیم های دیگر پیشنهادات بهتری دارند.

باید دید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با توجه به این وضعی که در نقل و انتقالات است حاضر می شوند پایه قرارداد را بالا ببرند یا خیر.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سقف 20 میلیاردی مانع بزرگ پرسپولیس برای توافق با بازیکنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سقف 20 میلیاردی مانع بزرگ پرسپولیس برای توافق با بازیکنان"، کلیک کنید.