دوره همدلی در راستای پیشرفت کشور را در پیش رو داریم

دوره همدلی در راستای پیشرفت کشور را در پیش رو داریم

جیرو/لرستان رئیس ستاد مردمی پزشکیان در لرستان گفت: دوره همکاری و همدلی در راستای پیشرفت اجتماعی و فرهنگی و عمرانی کشور را در پیش رو داریم.

بهزاد مومنی‌مقدم امروز شانزدهم تیرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر رویداد انتخاباتی تجلی حضور مردم است، اظهار کرد: انتخابات تمام شده و رئیس جمهور برای همه خواهد بود و اکنون موسم همدلی و همراهی برای ایران است.

وی ضمن تشکر از مردم بابت حماسه مهم روز گذشته اضافه کرد: از مردم استان به‌خاطر این حضور و مشارکت فعال در انتخابات، تشکر ویژه دارم که موجب افتخار نظام و خوشحالی مقام معظم رهبری شدند و درک سیاسی خود را نشان دادند. 

مومنی‌مقدم تصریح کرد: مردم به حق حماسه حضور را خلق کردند و نشان دادند که نظام ما نظام شفافی بوده و آرای مردم در آن تعیین‌کننده است.

رئیس ستاد مردمی پزشکیان در لرستان یادآور شد: انتخابات با شکوه ریاست جمهوری ایران نماد مردم سالاری دینی و جمهوریت است.

وی با بیان اینکه پیروز اصلی انتخابات، نظام و مردم بودند، اضافه کرد: برگزاری این انتخابات جمهوریت نظام را به اثبات رساند و پایه های انقلاب مستحکم تر از پیش شد.

او گفت: حضور موثر و رای آینده ساز ملت شریف ایران سرنوشتی نو برای ایران رقم زد و انتخابات فرصت برای افزایش همدلی ها و همکاری ها در سطوح گوناگون سیاسی و اجتماعی است.

مومنی‌مقدم افزود: انتخابات پایان یافته و امیدوارم فصل جدیدی از تعامل و همدلی در کشور برای ساختن ایرانی قوی و آباد آغاز شود و بیش از پیش شاهد پیشرفت، آبادانی، عزت و اعتلای ایران اسلامی باشیم.

پایان خبر جیرو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دوره همدلی در راستای پیشرفت کشور را در پیش رو داریم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دوره همدلی در راستای پیشرفت کشور را در پیش رو داریم"، کلیک کنید.