پیام تبریک وزیر خارجه پاکستان به رئیس‌جمهور جدید ایران

پیام تبریک وزیر خارجه پاکستان به رئیس‌جمهور جدید ایران

وزیر امورخارجه پاکستان در پیامی به مناسبت پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد اسلام‌آباد مشتاق همکاری نزدیک با دولت جدید ایران به منظور تقویت هرچه بیشتر همکاری‌های ۲ جانبه است.

به گزارش جیرو، اسحاق دار، وزیر امورخارجه پاکستان با انتشار پیامی به مسعود پزشکیان برای انتخابش به‌عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران تبریک گفت.

وی در پیام خود آورده است: من از طرف مردم و دولت پاکستان و همچنین از طرف خودم به جناب آقای مسعود پزشکیان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک می‌گویم.

اسحاق دار افزود: پاکستان و ایران از روابط عمیق و صمیمانه‌ای برخوردارند که در دین، تاریخ و فرهنگ ۲ کشور ریشه دارد. اسلام‌آباد مشتاق همکاری نزدیک با دولت جدید ایران به منظور تقویت و تنوع بیشتر همکاری‌های ۲ جانبه است.

رئیس جمهور و رئیس مجلس پاکستان نیز در همان ساعات ابتدایی پس از اعلام پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات روز جمعه به او تبریک گفتند و برای تقویت بیش از پیش روابط میان ایران و پاکستان ابراز امیدواری کردند.

پایان خبر جیرو

پیام تبریک وزیر خارجه پاکستان به رئیس‌جمهور جدید ایران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تبریک وزیر خارجه پاکستان به رئیس‌جمهور جدید ایران" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تبریک وزیر خارجه پاکستان به رئیس‌جمهور جدید ایران"، کلیک کنید.