تامین زمین در دولت سیزدهم برای ساخت ۳۰ میلیون واحد مسکن

تامین زمین در دولت سیزدهم برای ساخت ۳۰ میلیون واحد مسکن

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به تامین اراضی مورد نیازرساخت و ساز در دولت سیزدهم، ساخت ۳۰ میلیون واحد برای متقاصیان مسکن پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری جیرو، امروز ارسلان مالکی در نشست خبری با موضوع تولید، عرضه مسکن و زمین در دولت سیزدهم گفت: ما عقب ماندگی جدی در بخش مسکن داریم.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: ۵میلیون خانواده در کشور فاقد مسکن در کشور هستند و قبل از دولت سیزدهم اقدام جدی در زمینه تامین مسکن و بخش مسکن اتفاق نیفتاده است.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم با هم افزایی برای حل این چالش قانون جهش تولید مسکن و طرح  نهضت ملی مسکن را تصویب و پیگیر اجرای آن شد.

مالکی گفت: در ابتدای دولت سیزدهم مقدمات و تسهیل زمین برای ساخت مسکن ملی تامین شده است.

وی ادامه داد: ۴۸هزار هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: دولت سیزدهم به ظرفیت های توجه نشده در دولت های گذشته توجه ویژه داشت .

وی تصریح کرد: شناسایی ۶۰ نقطه شهرک سازی برای واگذاری زمین و ساخت مسکن از برنامه های مهم وزارت راه در دولت سیزدهم بوده است.

مالکی با اشاره به نیاز تامین زمین و ساخت مسکن گفت: ۱۸هزار هکتار زمین به غیر از ۴۸ هزار هکتار زمین تامین شده برای ساخت مسکن ملی شناسایی و در مرحله تصویب و الحاق آن جهت افزودن به واگذاری به متقاضیان قرار گرفته است.

مدیر عامل سازمان زمین و مسکن ادامه داد: در مجموع فرآیند تامین زمین پیش بینی می شود  که ۳۰ میلیون واحد در اراضی در نظر گرفته شده در دولت سیزدهم می توان ساخت.

 

تامین زمین در دولت سیزدهم برای ساخت ۳۰ میلیون واحد مسکن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تامین زمین در دولت سیزدهم برای ساخت ۳۰ میلیون واحد مسکن" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تامین زمین در دولت سیزدهم برای ساخت ۳۰ میلیون واحد مسکن"، کلیک کنید.