فیلم/ نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در مناظره دوم چه گفتند؟

در حال بروزرسانی…

فیلم نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در مناظره دوم چه گفتند؟

دومین مناظره نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری جیرو، دومین مناظره نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳امشب (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) در ساختمان شیشه‌ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

بنابراین گزارش، مناظره اول کاندیدا‌های ریاست جمهوری روز دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شد. می‌توانید با کلیک بر روی اینجا ، مناظره اول کاندیداها را تماشا کنید.

به گزارش جیرو، در این گزارش سعی داریم که به ترتیب، صحبت‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ را در مناظره امشب به سمع و نظر مخاطبان خود برسانیم.

همچنین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری طبق قرعه‌کشی صورت‌گرفته در روز گذشته (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) صحبت‌های خود را انجام می‌دهند.

طبق قرعه‌کشی صورت گرفته در سازمان صداوسیما شماره صندلی کاندیداها در مناظره دوم به شرح زیر می‌باشد:

صندلی شماره یک قاضی زاده هاشمی 

صندلی شماره دو محمدباقر قالیباف 

صندلی شماره سه مصطفی پورمحمدی

صندلی شماره چهار علیرضا زاکانی

صندلی شماره پنج مسعود پزشکیان

صندلی شماره شش سعید جلیلی

 

 

 

در حال بروزرسانی… 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فیلم/ نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در مناظره دوم چه گفتند؟" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فیلم/ نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در مناظره دوم چه گفتند؟"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه