با خرید این فیات یک جت اسکی رایگان می گیرید!/ عکس

امیرمسعود عابدین_ فیات 500 Jolly به دلیل جذابیت و کاربرد غیرقابل انکارش در تاریخ در میان ثروتمندان جایگاه دارد. اکنون، فرصتی خاص و استثنایی برای افرادی که می خواهند با این خودرو روی آب حرکت کنند، وجود دارد. این جت اسکی توسط Car Off Shore در خارج از ایتالیا و با همکاری استلانتیس ساخته شده است.

فیات جدید به جت اسکی تبدیل می شود!/ عکس

به گفته استلانتیس، موتور هیدرو جت به کار رفته در این وسیله نقلیه 230 اسب بخار قدرت تولید می کند. این مقدار قدرت به Abarth Offshore اجازه می دهد تا به سرعت 107 کیلومتر بر ساعت برسد.

جت اسکی آبارث علاوه بر این، با دو صندلی اسپرت Besenzoni عرضه می شود. در داخل، کف پوش های ساج مصنوعی به حسی لوکس این جت اسکی می افزایند. سیستم استریوی گارمین با چهار بلندگو و یک ساب ووفر که از داشبورد به عنوان صفحه صدا استفاده می کند، امکانات این محصول را تکمیل می کنند.

فیات جدید به جت اسکی تبدیل می شود!/ عکس

استلانتیس و Car Off Shore هیچ کدام قیمت این محصول را ارایه نمی دهند. فروشندگان ایالات متحده 125 هزار دلار (معادل 7 میلیارد و 375 میلیون تومان) برای نسخه عادی فیات 500 می خواهند. طبق آنچه در وب سایت سازنده دیده می شود، تولید 500 دستگاه از این محصول در حال حاضر به 40 دستگاه در سال محدود شده است.

فیات جدید به جت اسکی تبدیل می شود!/ عکس

منبع: carscoops

227322

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "با خرید این فیات یک جت اسکی رایگان می گیرید!/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "با خرید این فیات یک جت اسکی رایگان می گیرید!/ عکس"، کلیک کنید.