انتقال غیرمنتظره کاپیتان ریال مادرید به لیگ عربستان

انتقال غیرمنتظره کاپیتان ریال مادرید به لیگ عربستان

به گزارش خبرگزاری جیرو؛ ناچو فرناندز که در فصل 24-2023 بارها شایعه جدایی اش از ریال مادرید شنیده شد، در آستانه پیوستن به الاتحاد عربستان قرار دارد.

به گزارش ورزش سه، او چندین بار در طول فصل درباره این موضوع که به بازی در ریال مادرید بماند یا خیر فکر کرده است و حتی در مقطعی نزدیک به ماندن در باشگاه مادریدی بود اما در نهایت تصمیم گرفت باشگاه را ترک کند.

با وجود جدایی از سفیدپوشان، او قصدی برای پیوستن به هیچ تیم اروپایی دیگری ندارد و موضعش این است که در اروپا فقط برای ریال مادرید بازی خواهد کرد.

او تصمیم جدایی اش را در آوریل گرفته اما از آن زمان تاکنون به همه پیشنهادات رسمی اش از دیگر باشگاه های اروپایی بی توجهی کرده و حالا بر اساس ادعای اکیپ، در فکر بازی در خاورمیانه است .

این مدافع اسپانیایی پیشنهاد بسیار خوبی از الاتحاد عربستان دارد و مذاکرات مثبتی با این باشگاه داشته است. گفته می شود مدیران الاتحاد اولویت اول شان را جذب ناچو قرار داده اند و به همین دلیل در روزهای گذشته در مذاکره با او پیشرفت زیادی داشته اند. انتظار می روند با ادامه همین روند، ناچو پیراهن این باشگاه عربستانی را به تن کند.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتقال غیرمنتظره کاپیتان ریال مادرید به لیگ عربستان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتقال غیرمنتظره کاپیتان ریال مادرید به لیگ عربستان"، کلیک کنید.