2 سوداگر میراث فرهنگی در اصفهان دستگیر شدند

2 سوداگر میراث فرهنگی در اصفهان دستگیر شدند

آفتاب نیوز :

براساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، سرهنگ علی قربانپور روز چهارشنبه افزود: بر اساس گزارش دریافت شده مردمی در باره حفاری در خانه ای واقع در محله بیشه حبیب «شهر اصفهان، با هماهنگیِ کلانتری 18 و اخذ دستور قضایی، کارشناسان باستان شناسی اداره کل میراث فرهنگی به این محل مراجعه کردند.

وی ادامه داد: در مراجعه به خانه یاد شده، آثاری از حفاری غیرمجاز در حیاط خانه مشاهده شد که مجددا پر شده بود.

سرهنگ قربانپور افزود: در بازرسی از این خانه یک کوزه سفالی کشف و برای سیر مراحل قانونی به پایگاه حفاظتی شهرستان اصفهان تحویل شد.

وی تصریح کرد: در بررسی میدانی دقیق تر به همراه ماموران انتظامی شهرستان اصفهان، 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی، سه دستگاه دی وی آر، مواد مخدر، مشروبات الکلی و سلاح سرد نیز از این محل کشف شد.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان اصفهان تاکید کرد: در این بازرسی 2 متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و اقدامات قضایی به کلانتری منتقل شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "2 سوداگر میراث فرهنگی در اصفهان دستگیر شدند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "2 سوداگر میراث فرهنگی در اصفهان دستگیر شدند"، کلیک کنید.