مردم ازتاخیر درتحویل مسکن ملی ناراضی هستند

مردم ازتاخیر درتحویل مسکن ملی ناراضی هستند

به گزارش خبرگزاری جیرو چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عموی شورای اسلامی شهرکرد ، فاطمه بیگی در دویست و هفتادوهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به تجمعات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن مقابل استانداری بیان کرد: افزایش اجاره مسکن برای مستاجران بسیار سنگین است و افرادی که در این طرح ثبت نام کردند منتظر هستند که مسکن تحویل شان شود.

وی افزود: مشکلات در حوزه مسکن وجود دارد که انتظار داریم این مشکلات در اسرع وقت تسریع شود، چراکه مردم تحت فشار هستند.

نایب رییس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به تعیین تکلیف نشدن طرح جامع شهرکرد، خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری انتخابات زودهنگام و تا زمان روی کار آمدن دولت چهاردهم طرح جامع هم به تعویق افتاده و بی سرانجام مانده است.

وی گفت: اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری باید نگاه جامعی به این طرح داشته باشد با بتوانیم پاسخگوی سوالات مردم باشیم.

بیگی گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن اقدام خوبی بود اما زمان بر شدن آن مردم را ناراحت و ناراضی کرده است که انتظار داریم اتفاقات خوبی در این دوره در منظریه توسط همه دستگاه های متولی رخ دهد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردم ازتاخیر درتحویل مسکن ملی ناراضی هستند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردم ازتاخیر درتحویل مسکن ملی ناراضی هستند"، کلیک کنید.