نهضت ملی مسکن امری حایز اهمیت برای سیدالشهدا خدمت بود

نهضت ملی مسکن امری حایز اهمیت برای سیدالشهدا خدمت بود

دبه گزارش خبرگزاری جیرو استان سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز سه شنبه 1 خرداد 1403 در جلسه شورای مسکن استان در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری گفت: شخص شهید خدمت، دکتر آیت الله رییسی به صورت مستمر به دلیل اهمیت موضوع، در تمامی جلسات شورای عالی مسکن شرکت می کردند، لذا باید در این مسیر بیش از پیش و با جدیت بیشتر پیگیر امور باشیم تا روح شهید والامقام نیز از ما راضی باشد.

وی افزود: ما امروز باید در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری، مباحث و مسایل مردم را بیش از پیش با قدرت و جدیت ادامه دهیم.

هاشمی خاطر نشان کرد: شهید امیر عبدالهیان انسانی متواضع، پیگیر و انقلابی بوده که در بحث پیگیری و برگزاری اجلاسیه مجاهدین در غربت همواره همراهی و مساعدت بسیاری داشتند.

استاندار سمنان گفت: بانکهای عامل استان نیز ضرورت دارد تا در بحث تسریع در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن به منظور پیشبرد اهداف در این حوزه اهتمام جدی داشته باشد

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نهضت ملی مسکن امری حایز اهمیت برای سیدالشهدا خدمت بود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نهضت ملی مسکن امری حایز اهمیت برای سیدالشهدا خدمت بود"، کلیک کنید.