قلعه تاریخی سریزد مهریز سنددار شد

قلعه تاریخی سریزد مهریز سنددار شد

جیرو/یزد سرپرست فرمانداری مهریز از صدور سند قلعه روستای تاریخی سریزد در این شهرستان و تحویل آن به رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهریز خبر داد.

«احمد آخوندی» در این باره گفت: در راستای مستندسازی اموال و دارایی های دولت توسط اداره ثبت اسناد و املاک استان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اعتباربخشی به اسناد رسمی اموال غیرمنقول و سنددار شدن تمامی املاک و اراضی کشور و اجرای اهداف و برنامه های سازمان ثبت در تحقق قانون حدنگار، سند قلعه قدیمی و شناخته شده روستای تاریخی سریزد صادر شد.

به گزارش جیرو و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، سرپرست فرمانداری ادامه داد: درخواست سند قلعه تاریخی روستای سریزد مهریز از سال 1354 داده شده بود که با پیگیری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مهریز، سند هفت هزار و 800 متری قلعه روستای سریزد به نام دولت صادر و امروز تحویل اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شد.

پایان خبر جیرو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قلعه تاریخی سریزد مهریز سنددار شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قلعه تاریخی سریزد مهریز سنددار شد"، کلیک کنید.