آمار تلفات ناشی از تصادفات نوروزی استان تهران

آمار تلفات ناشی از تصادفات نوروزی استان تهران

آفتاب نیوز :

ابوالفضل دربانی دبیر شورای ترافیک استان تهران با اشاره به آخرین آمار تردد ها در استان در ایام نوروز اظهار کرد: مجموع تردد ها از ابتدای شروع طرح نوروزی تا روز 7 فروردین، 38 میلیون و 394 هزار و 246 مورد است که این آمار نسبت به مشابه سال گذشته 19 درصد رشد داشته است.

میزان تردد وسایل نقلیه در تهران در ایام نوروز

وی در ادامه با اشاره به میزان تردد وسایل نقلیه در تهران بیان کرد: تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان تهران 3 میلیون و 822 هزار و 683 مورد است و تاکنون 4 میلیون 626 هزار و 67 خودرو از استان خارج شدند.

رشد 48 درصدی تخلفات ناشی از سرعت

دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: 3 میلیون و 277 هزار و 404 مورد حجم تخلفات ناشی از سرعت است که این تخلفات رشد 48 درصدی را نسبت به سال گذشته را تجربه کرد.

کاهش 23 درصدی تلفات ناشی از تصادفات برون شهری

دربانی در ادامه با اشاره به آمار تلفات و مجروحین ناشی از تصادفات رانندگی استان تهران در ایام نوروز افزود: تعداد تلفات ناشی از تصادفات برون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز 7 فروردین 10 نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد کاهش را به خود اختصاص داده است.

کاهش 43 درصدی تلفات ناشی از تصادفات درون شهری

وی ادامه داد: مجموع تلفات ناشی از تصادفات درون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز 7 فروردین نیز 20 نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 43 درصد کاهش داشته است.

کاهش 18 درصدی تعداد مجروحین تصادفات برون شهری

دبیر شورای ترافیک استان تهران در ادامه گفت: تعداد مجروحین تصادفات رانندگی برون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز 7 فروردین 132 نفر است که نسبت به مدت مشابه 18 درصد کاهش را تجربه کرده است.

کاهش 9 درصدی تعداد مجروحین تصادفات درون شهری

دربانی اضافه کرد: همچنین تعداد مجروحین تصادفات رانندگی درون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز 7 فروردین 763 نفر می باشد که نسبت به مدت مشابه 9 درصد کاهش داشته است.

آمار خروج مسافران از تهران در پایانه های مسافربری

وی افزود: آمار جابجایی مسافر در پایانه های مسافربری ناوگان اتوبوس از ابتدای طرح تا پایان روز 7 فروردین ماه تعداد 442 هزار و 649 نفر در قالب 36741 سفر (اتوبوس، مینی بوس و سواری) از مبدا استان تهران به اقصی نقاط کشور جابجا شدند.

آمار ورود مسافران به تهران در پایانه های مسافربری

دبیر شورای ترافیک استان تهران ادامه داد: تعداد 275 هزار و 117 نفر مسافر نیز از طریق پایانه های مسافربری به استان تهران وارد شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمار تلفات ناشی از تصادفات نوروزی استان تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمار تلفات ناشی از تصادفات نوروزی استان تهران"، کلیک کنید.