خسارات کشاورزان اصفهان از تاخیر در رهاسازی آب «زاینده رود»

خسارات کشاورزان اصفهان از تاخیر در رهاسازی آب «زاینده رود»

به گزارش جیرو از اصفهان، حسین وحیدا، اظهار کرد: طبق صورت جلسه شرکت آب منطقه ای با اتاق اصناف کشاورزی شهرستان اصفهان، در تاریخ 24 اسفندماه مقرر شد، اگر پیش بینی های هواشناسی مبنی بر بارندگی در شرق اصفهان در تاریخ های 27 و 28 اسفندماه محقق نشد، این شرکت به عنوان نماینده وزارت نیرو در استان اصفهان نسبت به بازگشایی زاینده رود در 29 اسفندماه اقدام کند.

وی افزود: متاسفانه پیش بینی هواشناسی در تاریخ های 27 و 28 اسفندماه در شرق اصفهان محقق نشد و شرکت آب منطقه ای به تعهد خود نسبت به تامین دومین آب موردنیاز کشت غله کشاورزان شرق اصفهان عمل نکرد لذا با پیگیری اتاق اصناف کشاورزی شهرستان اصفهان و مسیولان استان با تاخیر در بامداد سوم فروردین ماه رهاسازی زاینده رود انجام پذیرفت.

وحیدا با تاکید بر اینکه تاخیر در رهاسازی به موقع زاینده رود به کشت غله کشاورزان شرق اصفهان خسارت جبران ناپذیری وارد کرده است، درخواست کرد: شرکت آب منطقه ای می بایست نسبت به تاخیر در رهاسازی زاینده رود و عدم تعهد به صورتجلسه 24 اسفندماه، پاسخگو باشد و کشاورزان شرق اصفهان به عنوان حقابه داران زاینده رود نسبت به این بدعهدی معترض هستند.

گفتنی است افزایش خروجی سد زاینده رود از بامداد سوم فروردین به منظور توزیع بخشی از حقابه کشاورزان شرق اصفهان انجام شده است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خسارات کشاورزان اصفهان از تاخیر در رهاسازی آب «زاینده رود»" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خسارات کشاورزان اصفهان از تاخیر در رهاسازی آب «زاینده رود»"، کلیک کنید.