پتکوویچ سرمربی الجزایر شد

پتکوویچ سرمربی الجزایر شد

آفتاب نیوز :

فدراسیون فوتبال الجزایر با اعلام توافق نهایی بین مسوولان فوتبال این کشور و ولادیمیر پتکوویچ خبر از همکاری طرفین داد و نوشت: سرمربی جدید تیم ملی به زودی وارد الجزایر خواهد شد. بر این اساس روز دوشنبه کنفرانس خبری برگزار می شود تا شرایط همکاری اعلام شود. قرارداد پتکوویچ 2ساله و با هدف رسیدن به نیمه نهایی جام ملت های 2025 آفریقا در مراکش و همچنین راهیابی به جام جهانی امضا شده است.

انتخاب ولادیمیر پتکوویچ به عنوان سرمربی جدید الجزایر، دوران جدیدی را برای تیم فوتبال الجزایر رقم می زند. پتکوویچ با تجربیاتی که دارد می تواند به الجزایر کمک کند تا به اهداف جدیدی در فوتبال ملی دست یابد.

تجربه بین المللی او شامل حضور در ترکیه و ایتالیا است، جایی که او مربی تیم هایی مانند سامسون اسپور و لاتزیو بود. تحت هدایت او، لاتزیو در سال 2013 قهرمان کوپا ایتالیا شد.

با این حال، با تیم ملی سوییس بود که پتکوویچ واقعاً خود را نشان داد. او پس از در اختیار گرفتن این تیم در سال 2014، سوییس را به موفقیت های چشم گیر در تورنمنت های مهم، از جمله یورو 2016 و جام جهانی 2018 رساند.

در نوامبر 2019، پتکوویچ با راهیابی سوییس به یورو 2020 به نقطه عطف جدیدی رسید و اولین مربی تاریخ سوییس شد که سه بار متوالی جواز حضور در یک تورنمنت بزرگ را کسب کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پتکوویچ سرمربی الجزایر شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پتکوویچ سرمربی الجزایر شد"، کلیک کنید.