راموس: به ریال گل بزنم خوشحالی نمی کنم

راموس: به ریال گل بزنم خوشحالی نمی کنم

به گزارش خبرگزاری جیرو؛ ریال مادرید یکشنبه 6 اسفند باید در خانه به دیدار سویا برود. این اولین بازی سرخیو راموس در سانتیاگو برنابیو بعد از ترک ریال است. سرخیو راموس که 16 فصل برای تیم مادریدی بازی کرد، حالا در این دیدار برابر تیم سابقش قرار خواهد گرفت.

به نقل از جیرو سرخیو راموس پیش از این دیدار در صحبت هایی به آس گفت: من برای همه هواداران و تمام بازیکنان و مربیان ریال مادرید احترام زیادی قایلم و اگر بتوانم گلزنی کنم خوشحالی نخواهم کرد. البته به دنبال برد تیمم هستم چون سه امتیاز برای ما بسیار مهم است و دوست داریم ریال را شکست دهیم.

او در بخش بعدی صحبت هایش افزود: سال های زیادی را در مهمترین لحظات زندگی ام در آنجا گذراندم و خاطرات فوق العاده ای از مردم مادرید دارم. فکر می کنم این یک لحظه بی نظیر برای من خواهد بود، یک لحظه بسیار احساسی.

راموس در 19 سالگی سویا را ترک کرد و به ریال مادرید پیوست اما حالا بعد از سالها دوباره به عنوان بازیکن آزاد به تیم سابقش بازگشته است. این در حالی است که او از عربستان نیز پیشنهاد داشت ولی تصمیم به ماندن در فوتبال اروپا گرفت و راهی عربستان نشد.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راموس: به ریال گل بزنم خوشحالی نمی کنم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راموس: به ریال گل بزنم خوشحالی نمی کنم"، کلیک کنید.