اولیایی: صفحه اینستاگرامم در اختیار ادمین است و خواستم استوری علیه نکونام را حذف کند/ بنا ندارم به ماجرای او و خطیر ورود کنم

اولیایی: صفحه اینستاگرامم در اختیار ادمین است و خواستم استوری علیه نکونام را حذف کند بنا ندارم به ماجرای او و خطیر ورود کنم

مدیرعامل سابق استقلال گفت: بنا ندارم در داستان اختلاف نکونام و خطیر وارد شوم و دعا می کنم اوضاع باشگاه استقلال درست شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری جیرو، انتشار یک استوری از صفحه سید کاظم اولیایی خطاب به جواد نکونام و موضع گرفتن تند علیه وی باعث شد تا این تصور ایجاد شود در ماجرای اختلاف سرمربی و مدیرعامل استقلال، اولیایی جانب علی خطیر را گرفته است.

خبرنگار جیرو برای اطلاع از صحت این استوری با اولیایی تماس گرفت که مدرعامل اسبق استقلال اظهار کرد: چون صفحه من دست فردی دیگری است، به او زنگ زدم و گفتم اگر چنین مطلبی را نوشتید حذف کنید. بنا ندارم در داستان اختلاف نکونام و خطیر وارد شوم. چنین کاری را نمی پسندم و نمی خواهم به سمت یکی از آنها موضع بگیرم. ورود خود را مثبت نمی دانم چون اختلاف را شعله ور می کند. در باشگاه هر کسی وظایفی دارد و با تعامل باید کارها را پیش برد. دعا می کنم اوضاع باشگاه استقلال درست شود. 

اولیایی: بنای ورود به اختلاف نکونام و خطیر را ندارم/ دعا می کنم اوضاع باشگاه استقلال درست شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولیایی: صفحه اینستاگرامم در اختیار ادمین است و خواستم استوری علیه نکونام را حذف کند/ بنا ندارم به ماجرای او و خطیر ورود کنم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولیایی: صفحه اینستاگرامم در اختیار ادمین است و خواستم استوری علیه نکونام را حذف کند/ بنا ندارم به ماجرای او و خطیر ورود کنم"، کلیک کنید.