رکورد تماس با اورژانس در تهران شکسته شد

رکورد تماس با اورژانس در تهران شکسته شد

به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس تهران، در بازه زمانی 24 ساعت گذشته (چهارشنبه 25 بهمن ماه 1402) 11 هزار و 43 نفر از مردم استان تهران جهت دریافت خدمات فوریت های پزشکی  با سامانه ارتباطی اورژانس استان تهران تماس برقرار کردند.

ابوالفضل ماهرخ در گفت وگو با جیرو گفت:در بازه زمانی 24 ساعت گذشته (چهارشنبه 25 بهمن ماه 1402) 11 هزار و 43 نفر از مردم استان تهران جهت دریافت خدمات فوریت های پزشکی با سامانه ارتباطی اورژانس استان تهران 115 تماس برقرار کردند که در یک سال اخیر بی سابقه است.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران ادامه داد: از این تعداد تماس، 4000 ماموریت به پایگاه های اورژانس در سطح استان ابلاغ شد و خدمت رسانی توسط کارشناسان عملیاتی این سازمان صورت پذیرفت.

وی افزود:در 7043 تماس نیز توسط پرستاران مرکز ارتباطات، اعزام و راهبری عملیات این سازمان مشاوره های لازم به تماس گیرندگان ارایه شد.

ماهرخدر پایان گفت:اورژانس استان تهران با انجام بیش از 25 درصد ماموریت های کل کشور بیشترین حجم تماس و ماموریت را در سراسر کشور دارد.

پایان خبر جیرو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رکورد تماس با اورژانس در تهران شکسته شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رکورد تماس با اورژانس در تهران شکسته شد"، کلیک کنید.