موشک اوکراینی راحت از کنار S400 روسی رد شد!/ فیلم

موشک اوکراینی راحت از کنار S400 روسی رد شد!/ فیلم

به گزارش خبرگزاری جیرو، در فیلم زیر عبور موشک هواپایه کروز هوشمند SCALP اوکراین را مشاهده می کنید که به راحتی از بالای سامانه پدافندی S-400 روسیه عبور می کند و این سامانه دفاعی هیچ واکنشی نشان نمی دهد.

براساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، البته کارشناسان نظامی اعلام کرده اند که رادار کشف و رهگیری این سامانه دفاع هوایی خاموش و غیرفعال بوده است.

سامانه زمین به هوای اس-400 «پیروزی» نسل جدید سامانه پدافند هوایی روسیه است که توسط «مرکز طراحی الماس» طراحی شده و به عنوان یک بهبود از خانواده پدافند هوایی اس-300 به شمار می رود.

اس – 400 در سامانه نام گذاری در ناتو با نام اس آ-21 (SA-21) شناخته می شود، این سامانه در گذشته با نام اس-300پ ام یو-3 (S-300PMU-3) شناخته می شد. این سامانه زمین به هوا قابلیت های سامانه های دیگر از سری اس-300 را به چالش می کشد و طبق گفته روس ها برد آن حداقل دو بار بیشتر از برد ام آی ام-104پاتریوت (MIM-104 Patriot) است.

به گفته منابع روسی اس-400 قادر به تشخیص 100 هدف به طور هم زمان و درگیر شدن با 12 هدف به طور هم زمان از محدوده 400 کیلومتری است. این هدف ها می توانند از جمله انواع هواگرد، هواپیما، موشک های کروز و موشک های بالستیک باشند.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موشک اوکراینی راحت از کنار S400 روسی رد شد!/ فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موشک اوکراینی راحت از کنار S400 روسی رد شد!/ فیلم"، کلیک کنید.