1600 پروژه گردشگری در کشور افتتاح شده است – خبرگزاری جیرو | اخبار ایران و جهان

1600 پروژه گردشگری در کشور افتتاح شده است - خبرگزاری جیرو | اخبار ایران و جهان

علی اصغر شالبافیان در گفت وگو با خبرنگار جیرو، ضمن بیان اینکه وزارت میراث فرهنگی توجه ویژه ای به مقوله گردشگری و توسعه آن در کشور دارد، تاکید کرد: یک هزار و 610 پروژه گردشگری از ابتدای دولت سیزدهم در سراسر کشور افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه دو هزار و 400 پروژه حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در سراسر کشور در دست ساخت است، افزود: بهره برداری از این طرح ها ظرفیت های خوب گردشگری را در کشورمان ایجاد خواهد کرد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی با بیان اینکه سرمایه گذاری انجام شده در این طرح ها 400 هزار میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: 81 پروژه از میان این دو هزار و 400 پروژه در واقع طرح های شاخص با پیشرفت های بالای 80 درصد هستند.

شالبافیان با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری این طرح ها 97 هزار میلیارد تومان است، افزود: در صورت تامین تسهیلات به مبلغ 10 هزار میلیارد تومان، این طرح ها تا یکسال آتی افتتاح می شود.

وی گفت: افتتاح این طرح ها در راستای ارتقای ظرفیت های گردشگری کشورمان نقش اساسی و مهم خواهند داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "1600 پروژه گردشگری در کشور افتتاح شده است – خبرگزاری جیرو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "1600 پروژه گردشگری در کشور افتتاح شده است – خبرگزاری جیرو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.