کنعانی تیراندازی در مراسم عزاداری در عمان را محکوم کرد

کنعانی تیراندازی در مراسم عزاداری در عمان را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه امروز در واکنش به حادثه تیراندازی در مراسم عزاداری در عمان، این اقدام اختلاف برانگیز را محکوم و حمایت ایران از دولت و مردم سلطنت عمان در برابر جریان‌های تفرقه‌افکن را اعلام کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری جیرو، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه  کشورمان حادثه تیراندازی در مراسم عزاداری در عمان را محکوم کرد.

وی در واکنش به حادثه تیراندازی شب گذشته در مراسم عزاداری سیدالشهدا علیه السلام در مسقط که به شهادت چهار نفر منجر شد، این اقدام اختلاف برانگیز را محکوم و حمایت جمهوری اسلامی ایران از دولت و مردم سلطنت عمان در برابر جریان‌های تفرقه‌افکن را اعلام کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی از خداوند برای شهدای این واقعه طلب رحمت و علو درجات و برای خانواده آنان صبر و اجر مسئلت کرد.

کنعانی تیراندازی در مراسم عزاداری در عمان را محکوم کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کنعانی تیراندازی در مراسم عزاداری در عمان را محکوم کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کنعانی تیراندازی در مراسم عزاداری در عمان را محکوم کرد"، کلیک کنید.