کلاس کنکور شرکت نکردم  – خبرگزاری جیرو

رتبه دو کنکور ریاضی ۱۴۰۳ خطاب به داوطلبان کنکور؛

کلاس کنکور شرکت نکردم 

رتبه دو ریاضی آزمون ۱۴۰۳، خطاب به داوطلبان کنکور گفت: توصیه می‌کنم به هیچ عنوان ناامید نشوید؛ چرا که در مسیر طولانی قرار دارید و ممکن است اتفاقاتی هم رخ دهد، پس تلاش و کوشش را اولویت قرار دهید. 

امیرمحمد محقق دولت آبادی رتبه دو کنکور ریاضی ۱۴۰۳ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری جیرو، اظهار کرد: میانگین روزانه ۶ تا ۷ ساعت برای کنکور مطالعه داشتم و در زمان اوقات فراغت به تماشای فیلم می‌نشستم و به بیرون از خانه و باشگاه ورزشی هم می‌رفتم. 

وی افزود: قصد دارم در رشته مهندسی کامپیوتر تحصیل کنم. 

رتبه دو کنکور ریاضی با بیان اینکه در کلاس کنکور شرکت نکردم، گفت: تنها کلاس‌های مدرسه را گذراندم و سال اولی بود که در کنکور شرکت می‌کردم و نوع مدرسه بنده سمپاد بود. 

وی خطاب به داوطلبان کنکور گفت: توصیه می‌کنم به هیچ عنوان ناامید نشوید؛ چرا که در مسیر طولانی قرار دارید و ممکن است اتفاقاتی هم رخ دهد، پس تلاش و کوشش را اولویت قرار دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کلاس کنکور شرکت نکردم  – خبرگزاری جیرو" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کلاس کنکور شرکت نکردم  – خبرگزاری جیرو"، کلیک کنید.