کشته شدن یک کودک براثر واژگونی سمند در زنجان

کشته شدن یک کودک براثر واژگونی سمند در زنجان

آفتاب نیوز :

داریوش تقی لو اظهار کرد: ساعت 3:07 بامداد امروز واژگونی سمند در جاده قدیم زنجان ابهر – بالاتر از روستای دیزج به اورژانس 115 استان گزارش شد.

وی تصریح کرد: در این حادثه آمبولانس هایی از کدهای فاتح – دو در محل حاضر شده و دو مصدوم خانم 35 ساله – آقا 40 ساله، یک مصدوم خانم 35 ساله و یک مصدوم خانم 33 ساله را پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان موسوی منتقل کرد و یک کودک دختر بچه 5 ساله فوت کرد.

این مسیول با بیان اینکه استان زنجان با توجه به موقعیت جغرافیایی اش روزانه شاهد تصادف های منجر به جرح و فوت است، افزود: همین موضوع، ضرورت آمادگی نیروها و تجهیزات امدادی اورژانس استان را برای امدادرسانی به موقع به مصدومان و آسیب دیدگان حوادث دوچندان می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشته شدن یک کودک براثر واژگونی سمند در زنجان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشته شدن یک کودک براثر واژگونی سمند در زنجان"، کلیک کنید.