کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه ریزی نشده است

کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه ریزی نشده است

جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنج شنبه اعلام کرد که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا هم اکنون هیچ برنامه ای برای دیدار با رجب طیب اردوغان ندارد.

به گزارش جیرو، کربی در رابطه با سفر احتمالی اردوغان به واشنگتن و بازدید از کاخ سفید گفت: هنوز هیچ برنامه خاصی برای بازدید رییس جمهور اردوغان وجود ندارد و من هیچ نظر خاصی در این رابطه ندارم.

پیشتر گزارشاتی در خصوص لغو دیدار احتمالی بایدن و اردوغان در برخی رسانه های ترکیه منتشر شده بود؛ اگرچه رسانه ها در روز چهاشنبه گزارش دادند که آنکارا تاکنون از واشنگتن پیغامی مبنی بر لغو بازدید از پیش برنامه ریزی شده اردوغان از آمریکا در تاریخ 9 مه دریافت نکرده است.

پایان خبر جیرو

کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه ریزی نشده است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه ریزی نشده است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه ریزی نشده است"، کلیک کنید.