پرداخت پاداش پایان خدمت اعضای وابسته فراجا تا پایان دی ماه 1402

پرداخت پاداش پایان خدمت اعضای وابسته فراجا تا پایان دی ماه 1402

معاون نیروی انسانی فراجا از پرداخت پاداش پایان خدمت اعضای وابسته تا پایان دی ماه 1402 خبر داد.

به گزارش جیرو، سردار ابراهیم کریمی دراین باره گفت: پرداخت پاداش پایان خدمت اعضای وابسته سازمان یکی از مهم ترین دغدغه های فرمانده کل فراجا بوده و در این راستا همواره تاکیدات زیادی وجود دارد.

معاون نیروی انسانی فراجا گفت: در راستای اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر پرداخت به موقع مطالبات اعضای وابسته، پیگیری اجرای این امر در دستور کار قرار گرفته و پرداخت پاداش پایان خدمت اعضای وابسته یکی از برنامه های اولویت دار فراجا است.

کریمی گفت: با دستور فرمانده کل و  پیگیرهای معاون هماهنگ کننده فراجا و اقدامات معاونت های نیروی انسانی، طرح و برنامه و بودجه و ادارکل مالی و ذیحسابی فراجا، پس از تامین اعتبار، پاداش پایان خدمت اعضای وابسته تا پایان دی ماه سال1402 پرداخت شد.

پایان خبر جیرو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرداخت پاداش پایان خدمت اعضای وابسته فراجا تا پایان دی ماه 1402" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرداخت پاداش پایان خدمت اعضای وابسته فراجا تا پایان دی ماه 1402"، کلیک کنید.