واژگونی کوییک در گرمسار 5 مصدوم برجای گذاشت

واژگونی کوییک در گرمسار 5 مصدوم برجای گذاشت

جیرو/سمنان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از مصدومیت پنج سرنشین یک خودروی سواری کوییک بر اثر واژگونی در سمنان خبر داد.

حسین درخشان 28 اردیبهشت ماه از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری کوییک خبر داد و اظهار کرد: این تصادف در آزادراه قم _ گرمسار رخ داد.

وی با بیان اینکه واژگونی این سواری کوییک در کیلومتر 155 جاده قم به گرمسار رخ داد ادامه داد: در پی اعلام حادثه مبنی بر واژگونی این سواری کوییک بلافاصله یک تیم امداد و نجات از پایگاه بین شهری ایوانکی به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند که پس از رهاسازی و اقدامات اولیه مصدومین به مرکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایسنا_ روز جمعه دو حادثه واژگونی در جاده های استان در مجموع 11 مصدوم داشته است.

پایان خبر جیرو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واژگونی کوییک در گرمسار 5 مصدوم برجای گذاشت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واژگونی کوییک در گرمسار 5 مصدوم برجای گذاشت"، کلیک کنید.