هزینه حمل ونقل آسیا به اروپا 400 درصد افزایش یافته است

هزینه حمل ونقل آسیا به اروپا 400 درصد افزایش یافته است

پایولو جنتیلونی گفت که اختلالات در دریای سرخ همچنین زمان تحویل در برخی مسیرها را تا 15 روز افزایش داده است.

به گزارش جیرو، پایولو جنتیلونی، کمیسر اقتصاد اروپا اظهار کرد که اختلالات حمل و نقل کشتی ها در دریای سرخ، هزینه حمل و نقل کالا در برخی از مسیرهای چین به اروپا را تا حدود 400 درصد افزایش داده است. او همچنین اشاره کرد که زمان حمل و نقل در چنین مسیرهایی 10تا15 روز افزایش یافته است.

او ابراز امیدواری کرد که بحران در یکی از مهمترین مسیرهای تجاری جهان منجر به افزایش قابل توجه تورم در اتحادیه اروپا نشود اما افزود که اختلال بیشتر در عرضه می تواند منجر به افزایش قیمت ها شود.

طبق گزارش ارتی، این اختلالات باعث شده است که میانگین قیمت کانتینر در سطح جهان در ماه گذشته دو برابر شود، در حالی که نرخ تانکرهای سوخت برای مقاصد خاص به بالاترین سطح خود در سال های اخیر رسیده است.

پایان خبر جیرو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هزینه حمل ونقل آسیا به اروپا 400 درصد افزایش یافته است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هزینه حمل ونقل آسیا به اروپا 400 درصد افزایش یافته است"، کلیک کنید.