هر رای نشان دهنده اقتدار کشور است

هر رای نشان دهنده اقتدار کشور است

جیرو/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: انتخابات حق مردم است و حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق های رای تیری بر چشمان دشمنان است.

سردار جهانبخش کرمی امروز (پنج شنبه 24 خردادماه) در همایش مدافعان امنیت غذایی با اشاره به اینکه نظام و کشور متعلق به مردم است که همواره در صحنه های حیاتی حضور داشتند، اظهار کرد: مردم ما همیشه امتحان خود را پس دادند و این بار هم حضور خود برای انتخابات اقتدار ملی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با اشاره به اینکه بایستی ادامه دهنده راه شهدا باشیم، تصریح کرد: شهید آیت الله رییسی در طول این سه سال فعالیت ها و مجاهدت های راهبردی داشته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز کار جهادی برای همه یک تکلیف است، اضافه کرد: بحث اقتصاد مقاومتی و جهش تولید همواره مدنظر و مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و کشاورزی پایه های مستحکم کشوری است.

او با بیان اینکه تولید تنها در بخش صنعت نیست و حوزه کشاورزی نقش بنیادین در تحکیم پایه های نظام دارد، بیان کرد: تولیدکنندگان و فعالان عرصه کشاورزی در برابر تحریم ها ایستادگی کردند و امروز شاهد آن هستیم که در تامین محصولات استراتژیک مشکلی نداریم.

کرمی تصریح کرد: بسیج در همه صحنه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی، دفاعی و … تا امروز حضور چشمگیر داشته که نشان می دهد این خط همان خط امام راحل است.

پایان خبر جیرو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هر رای نشان دهنده اقتدار کشور است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هر رای نشان دهنده اقتدار کشور است"، کلیک کنید.