نمایش برگزیده ای از آثار رضا مافی در موزه هنر های معاصر تهران

نمایش برگزیده ای از آثار رضا مافی در موزه هنر های معاصر تهران

برگزیده ای از آثار رضا مافی، هنرمند شناخته شده عرصه هنر های تجسمی در موزه هنر های معاصر تهران به نمایش درمی آید.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری جیرو، بنمایشگاه برگزیده ای از آثار رضا مافی به نمایشگاه گردانی (کیوریتوری) محبوبه کاظمی، مدیرمسیول نگارخانه تخصصی هنر های ایرانی – اسلامی ترانه باران، روز سه شنبه 25 اردیبهشت جاری از ساعت 17 در 6 گالری موزه هنر های معاصر تهران افتتاح می شود.

در این نمایشگاه بیش از 100 اثر برگزیده از رضا مافی شامل دستخط ها، مشق ها و بخشی از لوازم و مجموعه شخصی این خوشنویس و نقاش ایرانی با محوریت فرهنگی و پژوهشی به نمایش درمی آید.

نمایشگاه مذکور بر اساس پژوهش های نمایشگاه گردان، از میان متون و مطالب به جا مانده از هنرمند انجام و سعی شده است دیدگاه رضا مافی به مثابه یکی از هنرمندان اثرگذار عرصه هنر های تجسمی، معرفی و روایت شود.

نمایش برگزیده ای از آثار رضا مافی در موزه هنر های معاصر تهران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نمایش برگزیده ای از آثار رضا مافی در موزه هنر های معاصر تهران" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نمایش برگزیده ای از آثار رضا مافی در موزه هنر های معاصر تهران"، کلیک کنید.