مشاور هنیه: هرگونه توافقی باید متضمن توقف کامل جنگ باشد

مشاور هنیه: هرگونه توافقی باید متضمن توقف کامل جنگ باشد

مشاور رسانه ای رییس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت تا این لحظه چیزی درباره طرح آتش بس در غزه دریافت شده است.

به گزارش جیرو، «طاهر النونو» مشاور رسانه ای اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس تصریح کرد جنبش متبوعش با طرح اعلام شده توسط بایدن به شیوه ای مثبت تعامل داشته و این طرح هم اکنون در میان رهبران حماس و دیگر گروه های فلسطینی در دست بررسی است.

وی در گفت وگو با تلویزیون العربی افزود: ما بر دستیابی به توافقی که به پایان جنگ منتهی شود، مصمم هستیم اما این توافق باید متضمن آتش بس پایدار باشد.

وی همچنین گفت اگر هر طرح رسمی از طرف واشنگتن در رابطه با قضیه اسرا ارایه شود، ما قطعا آن را بررسی خواهیم کرد.

النونو در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد واشنگتن شریک جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است و واسطه نیست و باید دست از جانبداری از طرف صهیونیستی بردارد.

مشاور رسانه ای هنیه تاکید کرد نتانیاهو حاضر به توقف جنگ نیست و بلینکن باید به جای درخواست فشار بر حماس، رژیم اشغالگر را تحت فشار قرار دهد.

پایان خبر جیرو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشاور هنیه: هرگونه توافقی باید متضمن توقف کامل جنگ باشد" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشاور هنیه: هرگونه توافقی باید متضمن توقف کامل جنگ باشد"، کلیک کنید.