مزایده 148 قطعه زمین تجاری و مسکونی در شهرهای خوزستان

مزایده 148 قطعه زمین تجاری و مسکونی در شهرهای خوزستان

جیرو/خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از برگزاری مزایده بزرگ 148 قطعه زمین تجاری و مسکونی در شهرهای استان به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.

مسعود بیات منش در گفت و گو با جیرو اظهار کرد: 148 قطعه زمین با کاربری تجاری و مسکونی در شهرهای آغاجاری، اهواز، امیدیه، بندر امام خمینی(ره)، بهبهان، باغملک، دزفول، سوسنگرد، ماهشهر و شوشتر از طریق مزایده عمومی و با شرایط نقد و اقساط به فروش می رسد.

وی با بیان اینکه این اراضی در 10 شهر خوزستان و به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن به مزایده گذاشته شده اند، افزود: متقاضیان می توانند برای مشاهده کامل مشخصات املاک، اراضی، واحدهای تجاری و مسکونی، مراحل و شرایط مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه کنند.

بیات منش بیان کرد: تمامی مراحل فراخوان از دریافت اسناد مزایده تا ارایه پیشنهاد مزایده و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیک دولت بوده است.

وی در خصوص مهلت، زمان و محل دریافت اسناد این مزایده گفت: اسناد این مزایده از تاریخ  28 بهمن امسال تا ساعت 19 روز سوم اسفندماه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) www.setadiran.ir ارایه شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال پیشنهادات تا ساعت 15 روز سه شنبه 15 اسفندماه سال جاری است.

بیات منش با اشاره به زمان و محل بررسی پیشنهادها، گفت: پیشنهادات ساعت 7 روز چهارشنبه 16 اسفندماه سال جاری در امانیه، خیابان شهید مدرس، سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، بررسی می شود.

پایان خبر جیرو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مزایده 148 قطعه زمین تجاری و مسکونی در شهرهای خوزستان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مزایده 148 قطعه زمین تجاری و مسکونی در شهرهای خوزستان"، کلیک کنید.