قیمت های جدید بلیت هواپیما اعلام شد

قیمت های جدید بلیت هواپیما اعلام شد

با توجه به افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده به 10 درصد، سازمان هواپیمایی کشوری قیمت جدید بلیت هواپیما را در سال 1403 اعلام کرد.

به گزارش جیرو، جعفر یازرلو -سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری- از بارگذاری جدول جدید نرخ بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی خبر داد و گفت: به دلیل افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده در بودجه 1403 از 9 به 10 درصد، جدول جدید نرخ بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی به روزرسانی شده و این نرخنامه جدید در تارنمای سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی caa.gov.ir در اختیار عموم قرار گرفت.

طبق اعلام سازمان هواپیمایی، وی اظهار کرد: این نرخنامه برای تمامی شرکت های هواپیمایی و کانال های نمایش، توزیع و فروش بلیت لازم الاجرا بوده و در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به تعزیرات و دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

برای مشاهده نرخ های جدید بلیت هواپیما به این لینک مراجعه کنید.

پایان خبر جیرو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیمت های جدید بلیت هواپیما اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیمت های جدید بلیت هواپیما اعلام شد"، کلیک کنید.