قهرمانی ریال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا – خبرگزاری جیرو | اخبار ایران و جهان

قهرمانی ریال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا - خبرگزاری جیرو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار جیرو، تیم های فوتبال ریال مادرید و کادیز در هفته سی و چهارم لالیگا امروز شنبه 15 اردیبهشت رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با برتری 3 بر صفر ریال در ورزشگاه سانتیاگو برنابیو به پایان رسید. «براهیم دیاز»، «جود بلینگهام» و «خوسلو» زنندگان 3 گل ریال در این بازی بودند تا کهکشانی ها با 87 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول محکم کنند.

در دیگر دیدار مهم این هفته دو تیم خیرونا و بارسلونا به مصاف هم رفتند که در صورت امتیاز از دست دادن بارسلونا، ریال مادرید عنوان قهرمانی در لالیگا این فصل را به دست می آورد که همین اتفاق افتاد و شاگردان «ژاوی» با نتیجه 4 بر 2 بازی را واگذار کردند تا 73 امتیازی باقی بمانند و خیرونا با یک امتیاز بیشتر به رده دوم جدول رسید و با توجه به 4 هفته تا پایان مسابقات، اختلاف 13 امتیازی در صدر جدول به وجود آمد و ریال مادرید قهرمانی خود در این فصل را قطعی کرد تا به سی و ششمین قهرمانی خود در تاریخ لالیگا دست یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قهرمانی ریال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا – خبرگزاری جیرو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قهرمانی ریال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا – خبرگزاری جیرو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.