فراخوان رونمایی از آخرین دستاوردهای فناورانه کشور در اینوتکس 2024 منتشر شد

فراخوان رونمایی از آخرین دستاوردهای فناورانه کشور در اینوتکس 2024 منتشر شد

پارک فناوری پردیس فراخوان رونمایی از آخرین دستاورد های فناورانه کشور در اینوتکس 2024 را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری جیرو، در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2024 برای نخستین بار «جشنواره پیشگامان» شامل برگزاری پاویون محصولات فناورانه برتر کل کشور و رونمایی از محصولات با فناوری بالا باحضور مقامات عالی رتبه کشوری ازجمله وزراء، معاونین رییس جمهور، صاحبین صنایع و مشتریان محصولات انجام می شود.

 سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2024) روز های 18 الی 21 اردیبهشت ماه 1403 در پارک فناوری پردیس و در سه بخش نمایشگاهی، رویداد های تجاری و ترویجی و رویداد های آنلاین برگزار خواهد شد.

بر اساس فراخوان منتشر شده توسط دبیرخانه اینوتکس، از شرکت های متقاضی که دستاورد های جدیدی در تولید محصولات دانشی حوزه های مختلف فناوری دارند، دعوت می شود تا در فرایند انتخاب برترین محصولات و دستاورد های فناورانه کشور مشارکت نمایند.

از جمله شاخص های موثر در انتخاب محصولات برتر می توان به عدم معرفی محصول و یا نوع ارتقاء یافته آن در نمایشگاه ها، جشنواره ها و رسانه های داخلی و خارجی کشور، عدم وجود مشابه داخلی، کامل بودن فرایند تجاری سازی و دارا بودن مجوز و تاییدیه فنی از مراجه ذی صلاح اشاره نمود.

شرکت هایی که محصولاتشان در اینوتکس 2024 رونمایی می شود، علاوه بر بهره مندی از فرصت ها و مزایای ذاتی برگزاری مراسم رونمایی، می توانند از مزایایی شامل حضور به صورت رایگان در غرفه ویژه پیشگامان، رونمایی از محصول با حضور وزراء و معاونین رییس جمهور و صاحبین صنایع و مشتریان بالفعل محصول، قرارگیری محصول برتر در سامانه فن بازار ملی ایران، پوشش خبری و تبلیغاتی از طریق ساخت مستند، انجام مصاحبه و هماهنگی پخش در رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری و ارایه جوایز مادی به محصولات برگزیده بهره مند شوند.

فراخوان رونمایی از آخرین دستاوردهای فناورانه کشور در اینوتکس 2024 منتشر شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فراخوان رونمایی از آخرین دستاوردهای فناورانه کشور در اینوتکس 2024 منتشر شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فراخوان رونمایی از آخرین دستاوردهای فناورانه کشور در اینوتکس 2024 منتشر شد"، کلیک کنید.