فاضل: وزارت کار به تعهدات خود در حوزه سلامت نگاه ویژه داشته باشد

فاضل: وزارت کار به تعهدات خود در حوزه سلامت نگاه ویژه داشته باشد

رئیس شورای عالی نظام پزشکی بر توجه ویژه دولت به مباحث عدالت اجتماعی، تأمین اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی و خدمات عمومی تأکید کرد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری جیرو، محمود فاضل در نشست شورای عالی نظام پزشکی با  با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: وزارت رفاه، کار و تامین اجتماعی به عنوان یکی از ارکان سلامت باید تعهدات خود را انجام دهد.

وی افزود: بیشترین تاثیر از تصمیمات دولت و حاکمیت را اقشار زیر مجموعه آن وزارتخانه می پذیرند. لذا بایستی دولت به مباحث عدالت اجتماعی، تامین اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی و خدمات عمومی نگاه ویژه داشته باشد.

فاضل بیان کرد: یکی از مطالبات اساسی پرداخت به روز و منظم بدهی‌های تأمین اجتماعی به جامعه پزشکی و نیز پرداخت خسارات تاخیر است.

او یادآور شد: لازم است نماینده نظام پزشکی در عقد قرارداد بین بیمه و طرف قرارداد حضور داشته باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فاضل: وزارت کار به تعهدات خود در حوزه سلامت نگاه ویژه داشته باشد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فاضل: وزارت کار به تعهدات خود در حوزه سلامت نگاه ویژه داشته باشد"، کلیک کنید.